سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بررسی عقرب

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
1 تیر

در 33 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx




بطور کلی چون عقرب ها شب زی هستند، تصور بر این است که چشم ها در این جانوران فاقد قدرت بینائی است. اما چون در عقربهای غارزی اثری از چشم نمیبینیم، بنابراین اعتقاد به نبودن بینائی در این جانوران را باید مورد تردید قرار داد.


تارهای ساده یا معمولی که به نام خارک یا پرز هم از آنها یاد شده است به مقدار زیاد در نقاط مختلف بدن این جانور دیده می شود. شکل آنها مخروطی است و در برابر جابه جایی هوا بسیار حساس اند و با کوچکترین جریانی به حرکت در می آیند. این تارها اندام اصلی حسی را در این جانوران تشکیل می دهند.


دستگاه سمی عقربها در انتهای دم قرار گرفته است و شامل دو غده سمی میباشد که در پوشش ضخیم کیتینی قرار دارند. این پوشش در انتها، نیش تیزی را تشکیل می دهد.

سم عقرب ماده ای است پروتئینی، در حالت تازگی و خلوص، شفاف و بیرنگ و باpH  برابر خنثی تا قلیایی است.

سرم ضد عقرب گزیدگی را می توان با تزریق سم به حیواناتی از قبیل اسب، الاغ، گاو و بز بدست آورد. اسب به علت اینکه مقدار خون بیشتری دارد و پروتئینهای سرم آن به پروتئینهای سرم انسانی نزدیکتر است، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.


کاخ هنر

یا ساختمان اپرا با ترکیبی بلندپروازانه به عنوان المان آخر در شهر علوم و هنر، با ارتفاع 75 متر بنا شده است.


شهر علوم و هنر

شهر علوم و هنر کالاتراوا قسمتی از یک تلاش دراز مدت در بخشی از فرمانداری والنسیا برای احیا زمین 45 هکتاری است که در محدوده شرقی شهر و بین اتوبانی بزرگ و رودخانه توریا قرار گرفته و بیش از 10 سال ساخت آن بطول انجامید.


زیست شناسی
قيمت فايل:8900 تومان
تعداد اسلايدها:33
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی