سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت رابطه مدیریت استراتژیك و مدیریت منابع انسانی

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
18 خرداد

 

     شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید. مقدمه: استراتژی نوعی رویكرد سازگار (منعطف) در طول زمان است كه نگرش سازمانی را در دستیابی به اهدافش مشخص می سازد. مقصود از استراتژی عبارت است از نگهداری و حفظ موقعیت مزیتی سازمان از طریق سرمایه گذاری در نقاط قوت و به حداقل رساندن نقاط ضعف یك سازمان. برای انجام این امر یك سازمان باید فرصتها و تهدیدهایی را  كه از محیط های داخلی و خارجی ناشی می شود را شناسایی كند.

 


  شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.


مقدمه:
استراتژی نوعی رویكرد سازگار (منعطف) در طول زمان است كه نگرش سازمانی را در دستیابی به اهدافش مشخص می سازد. مقصود از استراتژی عبارت است از نگهداری و حفظ موقعیت مزیتی سازمان از طریق سرمایه گذاری در نقاط قوت و به حداقل رساندن نقاط ضعف یك سازمان. برای انجام این امر یك سازمان باید فرصتها و تهدیدهایی را  كه از محیط های داخلی و خارجی ناشی می شود را شناسایی كند.

 


عمران و ساختمان
قيمت فايل:6900 تومان
تعداد اسلايدها:29
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی