سایت کاریابی جویا کار

تحقیق اعمال مثبت را جایگزین افكار مثبت كنیم

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
17 خرداد

پسر : مادر من فكر نمی كنم كه بتوانم امتحان فردای خودم رو در مدرسه پاس كنم .

مادر : پسرم همین الان افكار مثبت رو به خاطر بیار

پسر : باشه مادر من مطمئنم كه نمی توانم امتحانم را پاس كنم !

در هنگام تحقیق برای این كتاب من مجبور بودم كه كمی درباره ی افكار مثبت مطالعه كنم . به نظر می رسد كه امروزه افكار مثبت چیزی است كه بسیاری از مردم كه با آن ها صحبت كرده ام به آن مثل یك اكسیر شفابخش و یك درمان برای همه چیز می نگرند. ( در نظر داشته باشید كه من این مطلب را 30 سال پیش نوشته ام .)

بسیار خوب برداشت بد از صحبت های من نكنید : افكار مثبت بسیار درست است . فقط در تمام كتاب ها من به موضوعی فكر كرده ام كه خیلی درباره آن در كتاب ها نخوانده ام یعنی اعمال مثبت . این بسیار سخت است كه باور كنید اگر تمام روز در اتاق خود بنشینید و مثبت فكر كنید خیلی برای شما مثمر ثمر خواهد بود. به عنوان یك دلیل من مطمئنم كه شما موافق هستید كه سپری كردن همه ی زمان ها برای ملاحظه و تامل به شمات فرصت پیشرفت و ترقی را نخواهد داد. همانطور كه قبلا ذكر كرده ام فكر كردن در زمان حال بسیاری از مشكلات را حل می كند و زمانی كه مشكلات را پیش بینی می كنید می تواند مفید واقع شود . چرا به چیزهایی فكر كنیم كه الان احتیاج به حل كردن دارند !

شما مشكلاتی داشته اید كه در این زمان باعث آزارتان می شود . شروع به كاری بكنید كه این مشكلات حل شوند.

جایی بنششینید و فكر كنید چه چیزی ممكن است انجام بدهید كه شما را در موقعیتی قرار دهد كه هیچ وقت پیش بینی نكرده اید .

كه چه كار می توانید در آن موقعیت انجام دهید . من دقیقا نمی خواهم از این مطلب دفاع كنم كه ما باید فعالیت هایمان را بدون پیش بینی انجام دهیم اما این مطلب كه اگر خود ما بعضی از افكار منفی خود را كنار بگذاریم افكار مثبت خود می توانند حمایت گر خود باشند باور كردنی به نظر می رسد .


علوم انسانی
قيمت فايل:4900 تومان
تعداد اسلايدها:10
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی