سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

آغاز بکار ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان البرز

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
1 اسفند
آغاز بکار ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان البرز
سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش البرز روز چهارشنبه در نشست ستاد اسکان فرهنگیان این استان اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات کیفی در ایام تعطیلات نوروز به فرهنگیان باید برنامه ریزی لازم انجام شود. اجرای شایسته طرح اسکان نوروزی با هدف حفظ منزلت معلمان در مراکز اسکان نیازمند برنامه ریزی برای خدمات رسانی مناسب به این قشر فرهیخته است.
قاسمی با اشاره به اینکه البرز نوروز سال 97 یکی از مقاصد گردشگری بود یادآورشد: آماده سازی اماکن اقامتی در و فعالیت‌های مربوط به زیباسازی، بهداشت ، خدمات و تامین نیازهای درمانی در قالب این طرح دنبال خواهد شد.
همچنین در این جلسه مراد مالمیر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ضمن اشاره به فعالیت های ستاد اسکان فرهنگیان گفت: برای اسکان مسافران نوروزی در این استان، 6 ستاد اسکان و 21 مدرسه با شرایط مطلوب اعم از تختخواب، تلویزیون، فرش، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و پارکینگ مجهز شده است.
وی افزود: تعداد قابل توجهی مرکز رفاهی در خارج و داخل استان اعم از مرکز رفاهی قلم، پیشکسوتان البرز، مرکز رفاهی کوثر مشهد مقدس، ابوریحان هشتگرد، دهکده توریستی برغان و دکتر فرهی طالقان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده شده است.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ستاد اسکان از مسافران نوروزی درخواست می شود برای تسهیل امور اسکان در مجموعه های رفاهی از 4 تا 24 اسفند اقدام به نام نویسی کنند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان البرز, آموزش و پرورش البرز, طرح اسکان فرهنگیان
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی