سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

دستورالعمل تغییر مقطع و سمت معلمان سال تحصیلی 99-98

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
6 اسفند
دستورالعمل تغییر مقطع و سمت معلمان سال تحصیلی 99-98
دستورالعمل تغییر مقطـع سمـت سال تحصیلـی  ۹۹-۹۸ بشرح زیر ابلاغ می گردد. شایسته است مدیران محترم مدارس اطلاع رسانی به موقع را ضمن رعایت دقیق ضوابط این دستورالعمل مدنظر قرار دهند .
۱- تغییر مقطع و سمت فقط برای کارکنان رسمی و پیمانی و نیروهای آموزشی مجاز است . لذا پذیرش تقاضای نیروهایی که دراستخدام آزمایشی ؛ قراردادی و یا حق التدریس آزاد می باشند و یا استخدام آنها در رسته های اداری ومالی و خدماتی می باشند تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست .
۲- صرفا دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر می توانند متقاضی تغییرمقطع و سمت باشند.
۳- مدرک تحصیلی مورد نیاز جهت تغییر سمت افراد ،آخرین مدرک تحصیلی ثبت شده درسیستم پرسنلی تا پایان مهلت ثبت نام ( ۹۷/۱۲/۲۸ ) متقاضیان می باشد. بدیهی است به مدارک تحصیلی ارائه شده پس از پایان مهلت ثبت نام ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴- افرادی که دارای تعهد خدمت درسمت و مقطع خاص می باشند تا پایان مدت تعهد خدمت در رشته شغلی مربوطه ، نمی توانند متقاضی تغییر سمت شوند.
۵- کسانی که در سنوات گذشته مشمول تغییر سمت گردیده اند و یا از این پس ، حکم تغییر سمت آنها صادر می گردد تا۳سال مجاز به ارائه تقاضای تغییر سمت نمی باشند.
۶- کسانی که درسنوات گذشته مشمول تغییر سمت گردیده اند و یا از این پس با تغییر سمت آنها موافقت می گردد تا ۳ سال مجاز به شرکت در فرآیند نقل و انتقالات (داخل و خارج استان ) و انتصابات نمی باشند.
تبصره : همکارانی که همزمان در فرآیند تغییر سمت و نقل وانتقالات (داخل وخارج استان ) جهت سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پذیرفته می گردند ، می بایست از یک فرآیند انصراف داده در غیر اینصورت به تشخیص اداره یکی از درخواستهای آنان لغو می گـردد.
۷- شرط موافقت نهایی با تغییر مقطع و سمت و دوره تحصیلی نیروهای پرورشی ، مشاوره و تربیت بدنی ، با عنایت به رشته های تحصیلی مرتبط ، قبولی درمصاحبه تخصصی اداره مشاوره ، امورتربیتی و تربیت بدنی اداره کل می باشد . زمان مصاحبه نیز توسط اداراه متعاقباً اعلام خواهد شد.
تبصره: تغییر وضعیت نیروهای خواهر در نواحی یک و دو زاهدان که متقاضی تغییر سمت به مشاور می باشند ، ممنوع بوده در صورت لزوم ، داشتن حداقل دو سال ابلاغ مشاوره الزامی است .
۸-  دارندگان مدرک تحصیلی در رشته های حرفه وفن ، علوم تجربی ، دینی وعربی و مطالعات اجتماعی برابر شیوه نامه وزارت متبوع فقط می توانند تا دوره تحصیلی متوسطه اول تغییرسمت و دوره یابند.
۹- تغییر سمت و دوره تحصیلی مشمولان بخشنامه ۲۳۰ اد سال ۵۸ ( نیروهای آموزشی شاغل در پست های اداری در اداره ) و کادر اداری مدارس مانند : مدیر ، معاون و… درصورت استعفاء از سمت های فوق قبل از صدور حکم تغییر سمت و داشتن ابلاغ در تاریخ ۹۸/۰۷/۰۱ متناسب با تغییر سمت انجام شده با رعایت شرایط احراز بلامانع می باشد.
۱۰- تبصر مهم  با توجه به اینکه دستور العمل تغییر سمت به استانها واگذار شده /هر استانی بستگی به نوع شرایط و اقلیم و تعداد نیاز رشته  عمل خواهد کرد . این بخشنامه کلی می باشدو هر استانی شرایط خاص  خودش دارد

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: دستورالعمل تغییر مقطـع سمـت سال تحصیلـی ۹۹-۹۸
منبع خبرآموزش پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

م در 7/12/1397 - 10:24 نوشته:

چرا اعمال مدرک و تغییر مقطع نباید شامل نیروهای با رسته اداری و مالی و خدماتی شود این نیروها مگر جز پرسنل آموزش و پرورش نیستند چه طوری است که هیچ چیزی از جمله افزایش حقوق ،اعمال مدرک و یا تبدیل وضعیت نباید شامل نیروهای دارای رسته اداری و مالی و خدماتی شود آیا این انصاف و عدالت است در یک کشور اسلامی که باید حق کسی که زیر دست است و صدایش به جایی نمی رسد نادیده گرفته شودمگر این نیروها خانوده ندارند و یا از نظر شما انسان نیستند و مهدوردم اند و باید نابود شوند هم در جامعه و هم جلوی خانواده خود

Byt در 11/01/1399 - 19:09 نوشته:

سلام.میشه دبیر عربی خودش بخواد بره ابتدایی؟!
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی