سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

معوقات فرهنگیان تا پایان سال مالی پرداخت می شود.

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
9 اسفند
معوقات فرهنگیان تا پایان سال مالی پرداخت می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن در آئین تکریم ومعارفه مدیرکل اموزش وپرورش استان در جمع خبرنگاران شهرکرد ،افزود: با توجه به روزهای پایانی سال مالی جاری، پیگیری مطالبات و معوقات فرهنگیان از خزانه داری کل کشور در دست اجراست.
الهیار ترکمن افزود: تخصیص ها از طریق سازمان برنامه و بودجه صادر شده تا براساس یک برنامه زمان بندی مشخص مطالبات را از وزارت اقتصاد و دارایی و خزانه دریافت کنیم.
بگفته وی، پرداخت تمام معوقات از سال ۹۶ تاکنون از جمله اضافه کار کارکنان اداری،حق التدریس ها، نیروهای شاغل و بحث خرید خدمات آموزشی و پرداخت حق الزحمه کارکنان خدمات آموزش متناسب با پول خزانه برای استانها ابلاغ می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استخدامی های جدید در سال آینده افزود: رایزنی با سازمان اداری و استخدامی کشور براساس سند جامع نیروی انسانی آموزش و پرورش براساس نیازها به تفکیک مقطع تحصیلی و جنسیت اعلام شده است.
وی گفت: در صورت کسب موافقت اولیه برای استخدام در سال آینده، نیروی مورد نیاز از طریق ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان متعهد دانشگاه فرهنگیان تامین می شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش از پیش بینی نیاز ۵۵ هزار نیروی فرهنگی خبر داد و افزود: مجوز جذب این تعداد اخذ شده و در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
الهیار ترکمن به بحث تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریسی به عنوان یکی از مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حق التدریسی ها، آموزشیاران پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی بر اساس شرایط مشخص تبدیل وضعیت می شوند.
بگفته وی، برای تبدیل وضعیت این نیروها آزمون داخلی برگزار می شود و برگزیدگان در یک دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان شرکت خواهند کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در مرحله نخست این تبدیل وضعیت که ابتدای سال آینده اجرا می شود، ۳۵ هزار نیروی انسانی تبدیل وضعیت می شوند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزارت آموزش و پرورش, علی الهیار ترکمن, دانشگاه فرهنگیان
منبع خبرآموزش پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی