سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت با اجرای طرح مشترک آموزش‌وپرورش و کمیته امداد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
18 اسفند
کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت با اجرای طرح مشترک آموزش‌وپرورش و کمیته امداد
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان قزوین گفت: آموزش‌وپرورش در طرحی مشترک با کمیته امداد درصدد کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است.
خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در رابطه با کمک به دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن سال نو و وجود دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت در مدارس، برای مدیران بخش‌نامه ارسال کرده‌ایم که در زمینه کمک به این دانش‌آموزان ورود پیدا کنند.
وی ادامه داد: در قزوین بخش اعظمی از مدارس به صورت هیئت امنایی اداره می‌شوند و برنامه‌های خوبی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دارند، هم‌چنین آموزش و پرورش استان هر ساله طرح مشترکی با کمیته امداد تحت عنوان طرح نیکوکاری اجرا می‌کند که برای آن نیز در حال برنامه‌ریزی ویژه‌ای هستیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش در رابطه با ورود انجمن اولیاء و مربیان به بحث کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تصریح کرد: لازم به‌ذکر است که کمک به دانش‌آموزان نیازمند جزو برنامه‌های روتین انجمن اولیاء و مربیان است و این عزیزان پیگیرند تا جایی‌که ممکن است برای این دانش‌آموزان کارهای مفیدی را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که برخی خانواده‌ها در فشار و مضیقه مشغول گذران زندگی هستند؛ در مقابل این، افراد متدین و متمولی نیز وجود دارند که توانایی این را دارند که بخواهند از آن‌ها دستگیری کنند، در این زمینه همه ما ماموریت داریم در راستای کمک به هم‌نوعان فرهنگ‌سازی کنیم.
رحمانی افزود: مردم ما مردمان خوب و مهربانی هستند و اگر واقعا بدانند یک شخص دردمند و مشکل داری در جوار آن‌ها زندگی می‌کند بدون شک تلاش می‌کنند مشکل او را مرتفع سازند، رسانه‌ها نیز موظفند در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.
وی تاکید کرد: به‌عنوان مثال هفته گذشته به دیدار یکی از خیرین بزرگوار به نام آقای بخشنده رفتیم، ایشان هر سال در ایام نوروز برای چند هزار دانش‌آموز کیف و کفش تهیه می‌کند، ما باید این‌ها را تقویت کنیم که از محل خیرین، از محل هیئت امنای مدارس و از محل اعتبارات آموزش‌وپرورش تا جایی‌که مقدور است این کمک‌ها افزایش یابند.
رحمانی در پایان گفت: ان‌شاءالله طرح مشترکی که با دوستان کمیته امداد داریم بتواند بخشی از نیازمندی‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت ما را تامین کند، ضمن این‌که از رسانه شما نیز تشکر می‌کنم که دغدغه این مباحث را دارد تا بتواند دردی از دردمندان دوا کند

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان قزوین, خیرالله رحمانی, کمک به دانش‌آموزان نیازمند, کمیته امداد
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی