سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

غرس ۴۰ اصله درخت میوه توسط وزیر و مدیران آموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
22 اسفند
غرس ۴۰ اصله درخت میوه توسط وزیر و مدیران آموزش و پرورش
در آخرین روز از هفته منابع طبیعی، ۴۰ اصله درخت میوه توسط وزیر آموزش و پرورش، معاونین و مدیران کل استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر تهران غرس شد.
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: با تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت مسؤولان به اهمیت منابع طبیعی و خصوصا کاشت درخت میوه در این ایام توسط ایشان، تصمیم گرفتیم تا با اهمیت به این روز به کاشت درخت میوه در اردوگاه شهید باهنر اقدام کنیم.
وی افزود: با حضور و مشارکت معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش ۳۲استان کشور با کاشت درخت به صورت نمادین به استقبال بهار می.رویم؛ به امید اینکه ایرانی سرسبز و شاداب را در سال ۹۸ تجربه کنیم.
بطحایی خاطر نشان کرد: یکی از نیازهای ضروری و بسیار مهم، نگهداری محیط زیست است؛ محیط زیست یک امانت الهی در دست ماست و باید از آن حفاظت کنیم و به نسل بعد تحویل دهیم.
وی ادامه داد: صیانت از محیط زیست یک وظیفه بزرگ ملی است و باید در کودکان و دانش‌آموزان نهادینه شود.
وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: متأسفانه گاهی اوقات اغلب دانش‌آموزان از انجام ابتدایی‌ترین مهارت‌ها از جمله درختکاری بی‌بهره هستند لذا در راستای سیاست‌های مهارت‌آموزی تلاش می‌کنیم کاشت درخت توسط دانش‌آموزان  به عنوان درخت مهارت انجام شود.
در این مراسم علاوه بر معاونین وزیر، مدیران کل استان‌ها، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آب خیز داری کشور نیز حضور داشتند واز اجرای این برنامه توسط آموزش و پرورش تقدیر کردند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزیر آموزش و پرورش, محمد بحایی, درختکاری
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی