سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

توضیحات مدیرکل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در باره جزئیات اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۸

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
25 اسفند
توضیحات مدیرکل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در باره جزئیات اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۸
گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در باره جزئیات اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۸ اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش حدود ۱۱ میلیون نفر مسافر را برای ایام عید تحت پوشش قرار می‌دهد و مراکز رفاهی همچنین مدارس برای اسکان در نظر گرفته شده‌اند.
وی ادامه داد: زمان ثبت نام در سامانه برای استفاده از مراکز اسکان از سوم تا ۲۴ اسفند ماه در نظر گرفته شد و سایر فرهنگیانی که در این بازه زمانی امکان ثبت نام نداشتند از امروز به بعد باید با مراجعه حضوری به مراکز اقدام به ثبت نام کنند.
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از امروز به بعد مراکزی که فضای کافی برای پذیرش داشته باشند ثبت نام می کنند گفت: چنانچه ظرفیت مازاد در برخی مراکز وجود داشته باشد غیر فرهنگیان هم امکان استفاده از مراکز اسکان فرهنگیان را دارد.
کریمی فر تصریح کرد: تا پایان زمان ثبت نام اینترنتی بیش از ۲۹ هزار خانوار معادل ۱۵۰ هزار نفر برای استفاده از مراکز اسکان ثبت نام کرده‌اند.
وی درباره هزینه‌های استفاده از مراکز اسکان و مدارس اظهار کرد: هزینه‌ها نسبت به سال گذشته هیچگونه افزایش چشمگیری نداشته است و فرهنگیان می‌توانند همانند سال‌های گذشته از این مراکز در ایام نوروز بهره ببرند.
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مراکز و مدارس ویژه اسکان نوروزی به گروه‌های ممتاز، درجه یک و درجه دو تقسیم‌بندی می‌شوند که در هر کدام از این دسته‌بندی‌ها تعرفه‌ای جداگانه در نظر گرفته شده است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: گودرز کریمی‌فر, اسکان فرهنگیان نوروز 98, مدیرکل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش
منبع خبرخبرنگاران جوان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی