سایت کاریابی جویا کار

فعالیت ۱۱ تیم بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ایام نوروز

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
26 اسفند
فعالیت ۱۱ تیم بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ایام نوروز
کاشان - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فعالیت ۱۱ تیم بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ایام نوروز خبر داد.
سیدعلیرضا مروجی از فعالیت ۱۱ تیم بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و اظهار داشت: این تیم‌ها از هشت صبح تا هشت شب فعالیت داشته و در صورت لزوم تا ساعت ۲۴ بر واحدهای صنفی فعال در شهرستان کاشان نظارت داشته تا بتوانیم با انجام این امور سلامتی شهروندان کاشانی و گردشگران این شهرستان را تضمین کنیم.
وی ضمن اشاره به خدمات بهداشتی درمانی در روستاهای کاشان افزود: ۲۰ مرکز بهداشتی در روستاهای کاشان ارائه خدمات داشته به نحوی که ۱۱ مرکز به صورت شبانه روزی و مابقی به صورت دو شیفت صبح و عصر در خدمت شهروندان روستایی هستند و در مجموع پنج هزار نفر ساعت خدمات در روستاها ارائه می‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تاکید بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز همچون دیگر ایام سال ابراز داشت: سامانه ۱۹۰ جهت دریافت گزارشات مردمی پیش بینی شده به نحوی که در ساعات اداری پاسخگوی شهروندان هستیم و در ساعات غیر اداری به صورت ضبط پیام و پاسخ به آن در کمتر از ۲۴ ساعت خدمات ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه بیماری‌های واگیردار تحت کنترل ویژه ما مخصوصاً در مناطق روستایی است، گفت: نمونه‌گیری تیروئید در ایام نوروز همچون دیگر ایام سال انجام می‌شود و نوزادانی که متولد می‌شوند باید از آنها نمونه‌گیری برای تشخیص این بیماری انجام شود.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی