سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اسکان نوروزی فرهنگیان به یک میلیون و ۳۹۳ هزار نفر رسید

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
5 فروردین
اسکان نوروزی فرهنگیان به یک میلیون و ۳۹۳ هزار نفر رسید
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: آمار اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۹۸ تا پایان روز سوم فروردین ۹۸ شامل یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۵۰ نفر در قالب ۳۸۷ هزار و ۱۹۹ خانوار است.
گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره نظارت بر مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: نظارت از سطح مدرسه تا ستاد در قالب اکیپ‌های محسوس و نامحسوس و همچنین کشیک‌های شبانه‌روزی ویژه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در تمام پایگاه‌های پذیرش، اطلاعیه اسکان به همراه شماره تلفن شبانه‌روزی جهت پاسخگویی به شکایات احتمالی مسافران نصب شده است که به تماس‌های تلفنی مسافران رسیدگی می‌شود.
کریمی‌فر اضافه کرد: آمار اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۹۸ تا پایان روز سوم فروردین ۹۸ شامل یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۵۰ نفر در قالب در ۳۸۷ هزار و ۱۹۹ خانوار است؛ به عبارت دیگر ۳ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۴۹۳ نفرـ روز استفاده شدند.
وی افزود: بیش‌ترین پذیرش مراکز اقامتی فرهنگیان در استان‌ها به ترتیب به استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، هرمزگان، یزد، کرمان، گیلان، بوشهر و قم اختصاص دارد همچنین استان‌های البرز و خراسان شمالی تا تاریخ فوق، کمترین پذیرش اسکان را داشته‌اند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش, آمار اسکان فرهنگیان, گودرز کریمی‌فر
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی