سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

پذیرش 11 هزار و 108 خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان همدان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
8 فروردین
پذیرش 11 هزار و 108 خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان همدان
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تاکنون 39 هزار و 986 مسافر نوروزی در قالب 11 هزار و 108 خانوار در پایگاه‌های اسکان استان پذیرش شده‌اند.
محمد پورداوود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تاکنون 39 هزار و 986 مسافر نوروزی در قالب 11 هزار و 108 خانوار در پایگاه‌های اسکان استان پذیرش شده‌اند اظهار کرد: طی روز گذشته 3 هزار و 36 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شدند.
وی گفت: در مجموع تا به امروز 104 هزار و 125 نفرروز مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند که اغلب آنها نیز از خانواده فرهنگیان بودند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان برای رفاه میهمانان نوروزی استفاده شده است افزود: در همین راستا ۱۶۶ فضا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان همدان آماده شده است.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب و رضایتمندی میهمانان اولویت‌ ستاد اسکان فرهنگیان است گفت: در همین راستا از میهمانان نظرسنجی نیز صورت می‌گیرد.
پورداوود با بیان اینکه امسال نیز همچون سال گذشته میهمانان در اتاق‌های نوع «ج» پذیرش نمی‌شوند اظهار کرد: اعتقاد داریم میهمانان باید در بهترین شرایط ممکن پذیرش شوند و همدان را با خاطره‌ای خوش ترک کنند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان, محمد پور داوود, اسکان فرهنگیان نوروز 98
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی