سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

توضیح معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره تاخیر درپرداخت مطالبات فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
10 فروردین
توضیح معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره تاخیر درپرداخت مطالبات فرهنگیان
روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای درباره تاخیر ایجاد شده در پرداخت مطالبات معلمان حق‌التدریسی، شاغل و حق‌الزحمه امتحانات توضیحاتی را ارائه کرد.
متن این اطلاعیه که در پورتال وزارت آموزش و پرورش منتشر شده به شرح زیر است:
«همان گونه که در مصاحبه دوم فروردین ماه معاون محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام گردید، مبلغ دریافتی از خزانه بابت مواردی مانند بخشی از حقوق کارکنان خرید خدمت، بخشی از فوق العاده اشتغال مدارس خارج از کشور، بسته حمایتی کارکنان، سرانه مدارس مناطق محروم و سرانه غذایی مدارس شبانه روزی به مصرف رسیده است.
متاسفانه بدلیل عدم تناسب تخصیص ابلاغی با نیازهای موجود و شناسه دار بودن بخشی از تخصیص های ابلاغی، پرداخت حق التدریس معلمان شاغل و بخشی از حق الزحمه امتحانات تا امروز میسر نشده اما رایزنی و تلاش برای استفاده از منابع قابل دسترس کماکان ادامه دارد.
لذا از فرهنگیان فرهیخته درخواست می شود تاخیر ایجاد شده را در راستای مشکلات کلان حاکم بر اقتصاد عمومی کشور مورد تحلیل قرار دهند و مستحضر باشند خدمتگزاران آنان در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی لحظه‌ای در تلاش برای تحقق منابع مورد نیاز کوتاهی نمی کنند و همانگونه که در سال ۱۳۹۷ توانستند پرداخت دو قلم هزینه ای "حق التدریس آزاد" و "حقوق سرباز معلم" را به روز کنند, تلاش خواهند نمود پرداخت سایر موارد بویژه حقوق کارکنان خرید خدمات و حق التدریس شاغلین را نیز به روز نمایند.
بدیهی است این معاونت بعنوان همکار در کنار فرهنگیان کشور قرار دارد و بدون شک حمایت فرهنگیان معزز در پیشبرد فعالیتها و تحقق اهداف فوق الذکر تاثیر زیادی خواهد داشت.
با توجه به اینکه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در احترام به خواسته فرهنگیان محترم قصد دارد در سال جاری هیچ گونه مصاحبه ای را در خصوص پرداخت حقوق و مطالبات پرسنلی فرهنگیان در رسانه ها به انجام نرساند، اخبار تکمیلی از طریق همین سایت یا سایر مجاری رسمی وزارت آموزش و پرورش به استحضار فرهنگیان محترم کشور خواهد رسید.»

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مطالبات فرهنگیان, معلمان حق التدریس, معاونت توسعه و پشتیبانی, حق الزحمه فرهنگیان
منبع خبرپانا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

علی بیگ در 10/01/1398 - 15:09 نوشته:

متاسفم برای این وزارتخانه بی صاحب و بی درو پیکر

یه فرهنگی در 10/01/1398 - 16:15 نوشته:

درود برتو ای راستگوی ایران زمین الهیار خان

معلم در 11/01/1398 - 17:11 نوشته:

جناب الهیار چه اطلاعیه برادر من شما حق حقوق معلم را از ۹۴ تنها به خود حقیرکمک هزینه ازدواج را بدهکارید حالا اطلاعیه براجه معلمان یه دست مریزاد هم به شما بگن شما خودتون فرمودید۷۸۰ میلیارد تا سال تموم نشد نصف اش را موش خورد ۴۳۰ میلیا ردش موند اونم بسته حمایتی و..... یعنی چه ۹۵درصد معوقات راشنارسانه ای کردید دروغ هم حدی داره آخرش هن میخواین معلمان را محکوم کنید اطلاعیه لازم نیست جناب معاون خیلی وقته شما با آبروی معلمان بازی کردید بطحایی گزارشگر خوب میشه تا وزیر الان که دروغ گفته آفتابی نیست همه هم تواین مملکت شدن روایتگر بحران سیل جناب بطحایی بحران سیل خیلی وقته وزارت شمارا برده خبری نداری سالانه جندین هزار بیسواد را روانه جامعه میکنین این خطرش ازسیلاب سهمگین بیشتره الان هم دستشون بحران سیل را بهونه کردن اینا برای من معلم که چهارسال حقم را نمیدید نشد نان جناب وزیر !!!!!!!!!

معلم در 12/01/1398 - 01:29 نوشته:

سلام آقای اللهیار ترکمن به وزیر محترم آقای بطحایی بفرمایید مثل یه وزیر آزاد و غیر وابسته که واقعن حقوق پرسنل و معلمان براش مهمه یا استعفا بده یا بیاد ترتیبی بدن حالا که خیلی علاقه دارن تو رسانه خبر بدن و وعده و وعید بدن، با هماهنگی صدا و سیما تو یه برنامه پخش مستقیم و با حضور 50 تا 60 نفر از فرهنگیان در آن برنامه به سوالاتی که عزیزان همکار فرهنگی می پرسند جواب بدن اگه تونستن همکاران را قانع کنند که بنده نوعی از خیر مطالباتی که داشتمه میگذرم اگه نه هم مثل برادر ارجمند وزیر بهداشت جناب دکتر هاشمی کناره گیری کنند. اگر قرار بر وجود وزیر مثل آقای بطحایی باشه خود آقای ترکمن میتونه تا اطلاع ثانوی سرپرست وزارتخونه هم باشه.

فرهنگی در 12/01/1398 - 21:34 نوشته:

سیل زدگان واجبترند

فرهنگی در 14/01/1398 - 13:40 نوشته:

هدفشان ایجادطرح معلم تمام وقته که کورخواندن
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی