سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اعلام دلایل تاخیر در پرداخت مطالبات معلمان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
10 فروردین

گروه اجتماعی ، پیش از این مسئولان وزارت آموزش و‌پرورش از قائم مقام وزیر تا معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی از واریز مطالبات معوق فرهنگیان تا 5 فروردین 98 خبر دادند اما تا به امروز "10 فروردین" این موضوع محقق نشده است.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای درباره تأخیر پرداخت مطالبات فرهنگیان توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید:

همان گونه که در مصاحبه دوم فروردین ماه معاون محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، مبلغ دریافتی از خزانه بابت مواردی مانند بخشی از حقوق کارکنان خرید خدمت، بخشی از فوق العاده اشتغال مدارس خارج از کشور، بسته حمایتی کارکنان، سرانه مدارس مناطق محروم و سرانه غذایی مدارس شبانه روزی مصرف شده است.

متاسفانه بدلیل عدم تناسب تخصیص ابلاغی با نیازهای موجود و شناسه‌دار بودن بخشی از تخصیص‌های ابلاغی، پرداخت حق التدریس معلمان شاغل و بخشی از حق الزحمه امتحانات تا امروز میسر نشده اما رایزنی و تلاش برای استفاده از منابع قابل دسترس کماکان ادامه دارد. 

لذا از فرهنگیان فرهیخته درخواست می‌شود تاخیر ایجاد شده را در راستای مشکلات کلان حاکم بر اقتصاد عمومی کشور مورد تحلیل قرار دهند و مستحضر باشند خدمتگزاران آنان در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی لحظه‌ای در تلاش برای تحقق منابع مورد نیاز کوتاهی نمی‌کنند و همانگونه  که در سال 97 توانستند پرداخت دو قلم هزینه‌ای "حق التدریس آزاد"  و "حقوق  سرباز معلم" را به روز کنند, تلاش خواهند کرد پرداخت سایر موارد بویژه حقوق کارکنان خرید خدمات و حق التدریس شاغلین را نیز به روز کنند.

بدیهی است این معاونت بعنوان همکار در کنار فرهنگیان کشور قرار دارد و بدون شک حمایت فرهنگیان معزز در پیشبرد فعالیتها و تحقق اهداف فوق الذکر تاثیر زیادی خواهد داشت.

با توجه به اینکه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در احترام به خواسته فرهنگیان محترم قصد دارد در سال جاری هیچ گونه مصاحبه‌ای را در خصوص پرداخت حقوق و مطالبات پرسنلی فرهنگیان در رسانه‌ها به انجام نرساند، اخبار تکمیلی از طریق همین سایت یا سایر مجاری رسمی وزارت آموزش و پرورش به استحضار فرهنگیان محترم کشور خواهد رسید.

پایان

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

حجت در 10/01/1398 - 12:50 نوشته:

توکه نمیتوانی پرداخت کنی پس چرا در تلویزیون و روزنامه رجز می خوانی ای کاش اندازه مرغ بودی بعد از تحمگذاشتن قادقاد می کند. الهی همیشه شرمنده باشید

اصفهان در 10/01/1398 - 14:48 نوشته:

دولت تزویر و فریب خسته نمانید !!!!!!!!!!!!!

معلم ایرانی در 10/01/1398 - 15:28 نوشته:

چرا نمیگویند نوبخت همه خزانه را جهت پرداخت به هم استانی های خودش در شمال خرج کرده و گور بابای فرهنگیان؟

رضا ثمین زاده در 10/01/1398 - 18:48 نوشته:

سلام به نظر من معلم بازنشسته وزیری که توان حمایت از نیروهای خود ندارد بهتر است استعفا دهد تا بیش از این شرمنده همکاران خود نباشد اینکه قول بدهدولی نتواند عمل کند سطح توقع و انتظار را بالا میبرد و موجب مشکلات عریدهای در خانواده فرهنگیان می شود

شرمنده در 11/01/1398 - 03:32 نوشته:

با سلام
رفع این همه تبعیض فقط با اتحاد همکاران فرهنگی درست شدنی است

احمدازخوزستان در 11/01/1398 - 09:49 نوشته:

چرا بایستی برای پرداخت فوق العاده اشتغال مدارس از خارج کشور که خویشان وبستگانتان درآنجا در حال خوشگذرانی هستند شناسه وجود دارد ولی برای اضافه کاروحق التدریس معلمان شناسه وجود ندارد

کیوان در 11/01/1398 - 11:38 نوشته:

خجالتم خوب چیزیه..

معلم شهرری در 12/01/1398 - 02:18 نوشته:

ازمتن چیزی فهمیدیذ
فقط بدنبال حق الزخمه خودشان هستند نه معلمان
شما که می دانیدعلاوه برعیدی پاداش ... هم گرفتند
از وزارتخانه هم بسته حمایتی کلان گرفتند

ش.ا در 14/01/1398 - 19:56 نوشته:

معوقات امتحانات نهایی مربوط به 24 ماه قبل است.چطور شده که این پرداختها که باید در بودجه سالانه در سال 96 می آمده بدون شناسه است؟یعنی منظور شما این است که سال 96 برای برگزاری امتحانات نهایی ردیف بودجه دیده نشده بوده و شما روی هوا این امتحانات را برگزار کرده اید که حالا پس از دوسال قادر به دریافت آنها از خزانه نیستید.فقط دوچیز به ذهن عاقل می رسد یا این کار احمقانه را انجام داده اید که باید به جرم عدم مدیریت و صلاحیت اعدام شوید و یا بودجه امتحانات را گرفته اید و در جای دیگری مصرف کرده اید که خائن هستید و باید تیرباران شوید.خداوند شرمنده عام وخاصتان کند که پس از 24 ماه و کاهش ارزش حق الزحمه ما به یک ششم هنوز هم حرف مفت تحویلمان می دهید.خسته شدیم از بس به بانکها دیرکرد دادیم و به خاطر بی شرفی شما معذرت خواستیم.

معلم در 15/01/1398 - 00:52 نوشته:

ریختندبه حساب معلمان تمام وقت

احمد ازخوزستان در 17/01/1398 - 10:18 نوشته:

آقا کیوان ظاهراً شما ازآقازاده هایی هستید که در خارج از کشور تدریس می کنید وازاین بابت ناراحت شدید چرا که شما در رفاه کامل بسر می بریدوازانواع پاداشها استفاده می کنید.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی