سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تجلیل از 300 معلم نمونه در روز بزرگداشت هفته معلم

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
20 فروردین
تجلیل از 300 معلم نمونه در روز بزرگداشت هفته معلم
اولین نشست شورای آموزش و پرورش گچساران با حضور فرماندار، سرپرست آموزش و پرورش و دیگر مسوولان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
 در این نشست محمد شهبازی با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای 25 هزار و 369دانش آموز در مقاطع مختلفی تحصیلی دارد، اظهار کرد: از این تعداد 12 هزار و 258 دانش‌آموز دختر و 13 هزار و 111  دانش آموز پسر  در 287 آموزشگاه در قالب یک هزار و 176 کلاس درس  با یک هزار و 737 معلم مشغول به علم آموزی هستند.
 وی با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران با کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: در سال تحصیلی 97-98 این اداره با کمبود بیش از یک صد معلم مواجه است که در سال تحصیلی جدید با بازنشسته شدن تعدادی ازفرهنگیان این تعداد به 300 نفر خواهد رسید.
 سرپرست آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد: تعداد 145 واحد منزل سازمانی و اداری آموزش و پرورش گچساران بیش از 50درصد تخریب و فرسوده شده است.
 این مسوول در ادامه به مدارس2 شفیتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرایی شدن نظام آموزشی 3.3. 6 و اضافه شدن یک پایه به دوره ابتدایی و استفاده از کانکس برای برخی از مدارس نیاز مبرم به فضای آموزشی جدید  دارد.
 شهبازی اذعان کرد: در آموزشگاه های گچساران تعداد 44 آموزشگاه از سیستم گرمایشی شوفاژ و 19 آموزشگاه از سوخت نفت و دیگر مدارس از بخاری استفاده می نمایند که نیاز به استاندارد سازی و جلوگیری از حوادث غرمترقبه دارد.
 سرپرست آموزش و پرورش گچساران در ادامه به هفته بزرگداشت روز معلم اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت روز معلم  از 300 معلم نمونه شهرستانی، منطقه‌ای  و استانی بر اساس شاخص‌های کیفی تجلیل به عمل خواهد آمد.
 وی با اشاره به نحوه انتخاب معلمان خاطرنشان کرد:  امسال انتخابات معلمان بر اساس 16 شاخص کیفی از سوی مدیران مدارس انجام می شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: محمد شهبازی, بزرگداشت هفته معلم, اولین نشست شورای آموزش و پرورش گچساران
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی