سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

شهرداری امکانات را برای خود نگه می‌دارد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
22 اردیبهشت

خبرنگار اجتماعی ؛ سید محمد بطحایی صبح امروز در بیستمین سال تاسیس سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: برنامه‌های پرورشی و تربیتی باید تقویت شود و مصمم هستیم برنامه‌ها را پیش ببریم البته مربیان نباید در مضائق شدید امکانات باشند و  متاسفانه شاهدیم که دستگاه‌های بزرگ و شهرداری امکانات را برای خودشان نگه می‌دارند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم دانش آموز به بیگانگان دل نبندد امروز باید امکانات در اختیارش قرار گیرد و آنچه توقع نظام اسلامی است پیاده شود؛ امروز فضای مجازی به شدت وقت دانش‌آموزان و حتی ما را می‌گیرد و بخش عمده وقتشان در فضای مجازی می‌گذرد که  این فضا فرصت‌ها و البته خطراتی هم دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: جای آشنا شدن با خطرات فضای مجازی سازمان دانش‌آموزی و سایر تشکل‌هاست اما اگر منابع لازم نداشته باشند، نمی‌توانند کار کنند و  با سخنرانی کردن اتفاقی نمی‌افتد.

بطحایی ادامه داد: تشکل‌ها اگر‌ امکانات و منابع لازم را نداشته باشند با سخنرانی کردن اتفاقی نمی‌افتد و حرف‌های من را گوش می‌هند که بهتر از من می‌دانند و اگر‌ این حرف‌ها از زبان من بیان می‌شود به کنندگی از شما است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید در اردو و در کنار هم و زمانی که مهارت زندگی کردن را تمرین می‌کنند، تهدیدات را بشناسند و بدانند که فضای مجازی به شدت آنها را تحت تاثیر قرار داده است و تیزی فضای مجازی ممکن است آینده آنها را به خطر بیاندازد.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: دوستان عزیزم در سازمان دانش‌آموزی ضمن تشکر مضاعف از تمام شما یادمان نرود تمام برنامه‌های این سازمان باید تقویت‌کننده هویت ایرانی و اسلامی باشد چون علت تشکیل این تشکل‌ها این است که بچه‌ها با سرمایه ارزشمند هویت خودشان آشنا شوند و به زور هم نباید تحمیل کرد، این سرمایه ارزشمند است و اگر دانش‌آموزان ریشه‌های آن را که در فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی است، بشناسند دیگر‌ نیازی به اجبار نیست و کمتر جامعه‌ای این سرمایه ارزشمند را دارد.

بطحایی گفت: برنامه‌های ما باید یک قدم بچه‌ها را در صیانت از هویت خودشان نزدیک کنند و اگر برخی برنامه‌ها اینگونه نباشد ممکن است به ضد خودش تبدیل شود.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی