سایت کاریابی جویا کار

كارآموزي نساجي ( كارخانه نقشين يزد)

دسته بندي: مقالات / کارآموزی
10 فروردین

 

در گزارش اين کارآموزي سعي شده است تا قسمتهاي مختلف کارخانه نقشين يزد مورد بحث و تجربه قرار گيرد و همچنين اين کوشش به عمل آمده است تا از ابتداي توليد تا انتهاي توليد محصول اين کارخانه با معرفي قسمتهاي مختلف، نحوه توليد و مشخصات مربوط به دستگاه و چگونگي عملکرد آنها و نهايتاً مراحل بسته بندي بخوبي شناسانده شود. در فصل هاي مجزاء در حد امکان اين مطالب را جمع آوري کرده تا شما نيز يک ديد اجمالي بر اين فعاليتها داشته و از چگونگي بکارگيري صنعتهاي مختلف بخصوص صنعت چاپ در اين مکان اطلاع يابيد در فصل هاي اول تا پنجم اين مجموعه گزارش تئوري کارخانه نقشين يزد مي باشد در فصل پنجم گزارش عملي و نمونه هاي مختلف توليد کارخانه به تحرير آمده. ضمناً نمونه هايي از فعاليتهاي اين کارخانه ضميمه اين گزارش گرديده تا اين محصولات به صورت واضحتري براي خوانندگان قابل لمس و رؤيت باشد.

مقدمه:

يکي از صنايع مهم کشور که از اهميت ويژه اي برخوردار است صنعت نساجي است لزوم استفاده از پوشاک و البسه و انواع منسوجاتي که در صنايع مختلف کاربرد دارد و بر همگان روشن است.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:10000 تومان
تعداد صفحات:103
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی