سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی ۲۳ خرداد برگزار می شود

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار علوم پزشکی
11 خرداد

، آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پیش از این قرار بود در روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت برگزار شود که به دلیل مشکلات موجود در مناطق سیل زده زمان آزمون به تعویق افتاد.

آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ در دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرنده دانشجو برگزار می گردد.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ خرداد ۹۸ از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون توزیع می گردد.

آزمون کتبی در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ در هر دانشگاه علوم پزشکی متولی آزمون برگزار خواهد شد. این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیک برگزار می گردد.

آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها جهت دانشگاه‌های تهران در روزهای ۲۵ تا ۲۷ خرداد ۹۸ و جهت سایر دانشگاه‌ها در روزهای ۲۵ تا ۲۶ خرداد ۹۸ برگزار می گردد.

پذیرش نهایی داوطلبان تحصیل در دوره‌های تکمیلی تخصصی بالینی بر اساس نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل مکتسبه (بر اساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و با رعایت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون و سایر مقررات مربوطه صورت می‌گیرد.

ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ تعداد ۴۲۱ نفر در ۸۲ دوره تکمیلی تخصصی و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و دو مرکز جهاد دانشگاهی است.

اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی