سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

ثبت محورهای مختلف مطالبات 10 هزار میلیاردی فرهنگیان در سامانه بدهی‌های دولت

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
1 تیر

حجت‌الاسلام‌ تیمورعلی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی درباره مطالبات انباشت شده فرهنگیان اظهار‌کرد: لیست مطالبات در اختیار کمیسیون آموزش مجلس قرار داده شده است.

وی ادامه داد: میزان مطالبات انباشت شده فرهنگیان از سال 82 تا 97 رقمی حدود ده هزار میلیارد تومان اعلام شده است که شامل معوقات ومطالبات معلمان، کارکنان وبازنشستگان به ویژه پاداش پایان خدمت آنان است که درکارگروه مشترک جهت پرداخت باید هرچه زودتر نهایی شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه لیست این بدهی‌ها در 42 محور از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش دریافت و تقدیم کمیسیون آموزش مجلس شده است، گفت: محورهای مختلف این بدهی درسامانه ثبت بدهی‌های دولت درج شده است.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

ایمانی در 4/04/1398 - 08:59 نوشته:

سازمان برنامه . هیئت دولت کی به فکر معلمان بودند که اینبار باشند اون شوربخت ملعون فقط بفکر جیب خودش و فرزندانش تو آمریکاست . خیانتکارتر از اون و رئیس جمهور و وزیر و مجلس به جامعه معلمان کیست .خدایا چرا این ستمگران سرنگون نمی شوند. خدایا با مرگ اینها خیلی ها خوشحال می شوند.

دبیر در 12/04/1398 - 14:22 نوشته:

باسلام.
هفت ماه اضافه تدریس مادر ارومیه پرداخت نشده.به هردری می زنیم تمام درها و دلها بسته است . برای کسب اطلاع تماس گرفته گوشی امورمالی و حسابداری و آمار و بودجه را نیز برنمی دارند. حوالتان به خدا می کنیم .
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی