سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

کلیه نیروهای انسانی آموزش و پرورش عسلویه بومی می‌شوند

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
6 تیر
کلیه نیروهای انسانی آموزش و پرورش عسلویه بومی می‌شوند
سکینه الماسی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه از تأسیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دولتی در شهرستان کنگان خبر داد و اظهار داشت: وضعیت آموزش وپرورش در حوزه جنوب استان بوشهر رو به رشد است  و در زمینه آموزشی ،کلاس‌های تقویتی و کنکور اقدامات خوبی صورت گرفته است که باید در مسائل پرورشی نیز با حفظ اولویت  توجه و تمرکز بیشتری صورت گیرد.
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث مسائل پرورشی، اوقات فراغت از اهمیت بالایی برخوردار است،افزود:  بخش زیادی از  رشد اجتماعی دانش‌آموزان از رهگذر شرکت در این فعالیت‌ها ارتقاء می‌یابد.
وی  با تأکید بر اینکه اولین دغدغه معلم معیشت است و کمبودها در این زمینه باعث کاهش انگیزه معلمان می‌شود، خاطرنشان کرد: برای رفع بخشی از دغدغه معلمان عسلویه، تأسیس باشگاه فرهنگیان را در دستور کار قرار دادیم و مجوز آن از سوی وزیر صادر شده است که پیگیر  اجرایی شدن آن هستیم.
الماسی ادامه داد: یکی دیگر از مطالبات آموزش و پرورش عسلویه که توسط  رئیس آموزش و پرورش در سفر وزیر مطرح  شدف بحث احداث اردوگاه ملی دانش‌آموزی بود که آن هم از سوی وزارت مصوب شد.
وی در رابطه با بومی‌سازی نیروی انسانی آموزش و پرورش عسلویه، بیان کرد:  موافقت‌هایی در بحث افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و افزایش سهمیه جذب نیروی حق‌التدریس حاصل شد که در فرآیندی پنج ساله کلیه نیروهای انسانی آموزش و پرورش عسلویه بومی می‌شوند.
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه  با اعلام اینکه شاهد انقلاب مدرسه‌سازی در جنوب استان هستیم، عنوان کرد:  ۱۲ مدرسه و یک سالن در عسلویه در دست احداث داریم که بناست ۶ مدرسه تا هفته دولت تحویل آموزش و پرورش شود و فردا هم میزبان رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در شهرستان هستیم که در زمینه ساخت و تجهیز مدارس جدید رایزنی خواهیم کرد.
وی از جذب اعتبار۵۰۰ میلیون تومانی برای برای وسایل سرمایشی  مدارس چهار شهرستان جنوبی خبر داد و افزود:با هماهنگی فرماندار عسلویه در بحث تجهیز آزمایشگاه‌های مدارس نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: سکینه الماسی, آموزش و پرورش عسلویه, باشگاه فرهنگیان
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی