سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

پرداختن به کیفیت آموزش یکی از اولویت‌های مهم شورای آموزش و پرورش است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
9 خرداد
پرداختن به کیفیت آموزش یکی از اولویت‌های مهم شورای آموزش و پرورش است
 بهمن خطیبی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک، اظهار داشت: در آستانه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم و مسوولان و عوامل اجرایی در حال تلاش هستند تا این مراسم در شهرستان و حرم مطهر باشکوه‌تر برگزار شود.
وی گفت: در حال حاضر دومین جلسه شورای آموزش برگزار شد و آموزش و پرورش باید برای  53 هزار دانش‌آموز اوقات فراغت برگزار کند و این برنامه‌ها به صورت کیفی باشد و به کیفیت کلاس‌های اوقات فراغت توجه جدی شود.
این مسؤول افزود: با اتحاد و همدلی می‌توانیم به هم‌افزایی خوبی برسیم و باید همه نهادها وادارات به صورت منسجم عمل کنند تا اوقات فراغت دانش آموزان به خوبی برگزار شود.
فرماندار قرچک تصریح کرد: برای اینکه تراکم دانش‌آموزی منطقه را کاهش دهیم باید اقدام به ساخت مدرسه کنیم، بعضی از نقاط شهرستان تراکم دانش‌آموزی بالا دارد و باید همه مسوولان شهرستان عزم خود را جذب کنند تا مدارس نیمه‌کاره وارد چرخه آموزش شود.
خطیبی بیان داشت: سند تحول بنیادین راهکارهای خوبی برای خروج از وضعیت کنونی داشته باشد. باید در کیفیت آموزش توجه کنیم، پرداختن به کیفیت آموزش یکی از اولویت مهم شورای آموزش و پرورش است.
وی تأکید کرد: آموزش و پرورش باید از فرصت‌های موجود استفاده کند تا کیفیت آموزشی افزایش یابد.
فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات آموزش و پرورش مدارس قلع‌وقمعی است، شورای شهر، شهرداری و بخشداری باید فکری به حال ساخت مدارس کنند.
وی افزود: وسعت سرزمینی قرچک کم است، اگر ساخت‌وساز در شهرستان آغاز نشود در چند سال آینده به بحران مراجعه خواهیم شد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: بهمن خطیبی, فرماندار قرچک, شورای آموزش و پرورش
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی