سایت کاریابی جویا کار

واکنش مدیرکل آموزش و پرورش تهران به پلمب برخی مدارس پایتخت

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
11 تیر
واکنش مدیرکل آموزش و پرورش تهران به پلمب برخی مدارس پایتخت
 عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان تهرانی در جمع خبرنگاران درباره اینکه بنیاد شهید حکم تخلیه برای تعدادی از مدارس فعال که جزو املاک آن بنیاد به حساب می‌آید دریافت کرده است، اظهار کرد: برعکس برخی از صحبت‌هایی که عنوان شده است، ما پای میز مذاکره بودیم ولی معامله قانونی می‌کنیم.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش، قانون‌مندی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد و کار قانونی انجام می‌دهد و اجازه نخواهد داد تا کار غیرقانونی انجام شود.
فولادوند اضافه کرد: کاربری اعلام شده توسط شهرداری برای ما ملاک انجام کار است نه آرزوهایی که برخی افراد دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره اینکه در صورت پذیرش مسؤولان بنیاد شهید تمایل به خرید مدارس تحت تملک وجود دارد یا خیر گفت: شما درباره امکان اختصاص اعتبارات، می‌توانید از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، اطلاعات خود را دریافت کنید.
وی اظهار کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از قبل و زمانی که مقیمی استاندار تهران بود هماهنگی‌های لازم را انجام داد؛ اکنون کار ادامه پیدا کرده است و استاندار تهران در حالت تأمین اعتبار از محل اسناد خزانه است.
فولادوند افزود: متاسفانه برخی افراد با اسناد خزانه آشنایی ندارند اما ما اقدامات خود را به صورت قانونی و بر اساس نظر رئیس شورای آموزش و پرورش استان تهران یعنی استاندار تهران انجام می‌دهیم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: عبدالرضا فولادوند, مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی