سایت کاریابی جویا کار

قارچ آگاريس

دسته بندي: مقالات / کشاورزی
1 آذر

 

قارچهای کشت شده مخصوصاً استرین های زراعی و معمول آگاریکوس بیسپوروس که اخیراً تحت شرایط متراکم پرورش داده می شوند،اغلب می تواند به کیفیت مناسب منجر شود . همچنین آنها شدیداً فساد پذیر و حساس به از دست دادن سریع کیفیت هستند که آنها را می سازد.

برای مصرف کنندگان به جهت کاهش ارزش آنها و یا تقاضای بازار بیشتر مصرف کنندگان به نظر می رسد که علاقه مند به قارچهای بسته وسفت و روشن یا سفید از نظر رنگ ظاهر پوسته نرم و غیر هاگی و یک بافت ترد و تازه می باشند .

متاسفانه قارچها پس از برداشت ، تیره دررنگ با پوسته فلسی خواهد شد . در برداشت قارچها به سرعت شروع به تیره شدن خواهند کرد . کلاهک ها باز شده و تیفه های تیره شده نمایان می شوند . هنگامی که اسپورها توسعه پیدا می کنند ساقه ها طویل می شوند .این تغییرات رخ می دهد به عنوان نتایج یک پدیده پیری و یا فعالیت میکروبی . این مقاله متمرکز خواهد شد به تحقیقات انجام شده در دانشگاه «پن استیت» مرتبط با تشخیص فعالیت های انتخابی کاشت و برداشت که می توان کیفیت و ماندگاری را بهبود بخشد.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: تحقيق كشاورزي, مقاله كشاورزي, كشاورزي, مقالات كشاورزي, پايان نامه كشاورزي, تحقيقات كشاورزي, طرح هاي كشاورزي
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:13
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی