سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی از امروز/ برگزاری آزمون ها جمعه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی
8 مرداد | بازدید: 317 نفر

مشاور سازمان سنجش – مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با ادامه داد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در ۱۶ کدرشته تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، هوشبری، فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، برق، کامپیوتر، معماری، مکانیک، مهندسی اجرایی عمران، علوم ورزشی، حسابداری، تکنولوژی و طراحی دوخت، هنرهای تجسمی برگزار می گردد.

وی ادامه داد: آزمون در این ۱۶ کدرشته صبح روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ در ۱۶۳ شهرستان و ۲۷۱ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

توکلی گفت: برگ راهنما برای داوطلبان کلیه رشته‌های امتحانی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای داوطلبان متقاضی رشته‌های با آزمون از ساعت ۱۰ امروز سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می توانند تا پنجشنبه ۱۰ مرداد کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: از تعداد ۸۵ هزار و ۵۴۷ نفر داوطلب ثبت نام کننده در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۰ هزار و ۲۹۵ نفر برای ۱۶ کدرشته با آزمون در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ به رقابت می‌پردازند.

مشاور عالی سازمان سنجش همچنین یادآور شد: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در ۹ رشته با آزمون جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار ثبت نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید تعداد ۱۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر در این دوره‌ها ثبت نام و انتخاب رشته کردند که از این تعداد ۸۵ هزار و ۴۷۳ نفر در رشته های با آزمون به رقابت می پردازند.

توکلی یادآور شد: آزمون ۹ رشته امتحانی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی در ۱۶۰ سئوال و ۲۱۰ دقیقه زمان در ۲۷۱ حوزه و ۱۶۳ شهر برگزار می گردد.

برای عضویت در کانال کافی نت ها در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی