سایت کاریابی جویا کار

دانلود برنامه دیوار برای کامپیوتر

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
16 مرداد

فهرست مطالب:

 

توضیحات کلی نرم افزار

 با توجه به تعداد زیاد آگهی های سایت دیوار بررسی همیشگی و یافتن آگهی و شماره های مورد نظر شما کاری تکراری و حوصله سر بر خواهد بود. ما نرم افزاری برای کامپیوتر شما طراحی کرده ایم که به راحتی می توانید کار جستجو و یافتن آگهی های دلخواهتان در سایت دیوار را به آن بسپارید.
 
از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • امکان دریافت خودکار آگهی و شماره تلفن های سایت دیوار
  • دریافت خودکار آگهی های یک یا چند دسته بندی از شهر یا شهرهای دلخواه شما
  • ارسال خودکار پیامک برای آگهی های مورد نظر شما
  • درج خودکار آگهی ها مورد نظرتان در سایت وردپرسی شما
  • جستجو در بین آگهی های دریافتی
  • گرفتن خروجی اکسل از آگهی های مورد نظر شما

راهنمای بخش های نرم افزار

بخش اول - الگوهای دریافت آگهی

در این بخش مشخص می کنید که آگهی های کدام دسته یا دسته بندی‌ها در کدام شهر یا شهرها دریافت گردد.

ابتدا دسته بندی مورد نظرتان را انتخاب می کنید سپس یک یا چند زیر دسته و شهر را که می خواهید آگهی های آن را دریافت کنید تیک می زنید و در روی دکمه اضافه کردن انتخاب‌ها در لیست موقت کلیک کنید.

در هر بار فقط می توانید دسته بندی را انتخاب کنید و چنانچه قصد دارید سایر دسته ها را نیز داشته باشید می توانید برای هر دسته روند مشابه بالا را انجام دهید و آن را به لیست موقت انتخاب‌ها اضافه کنید.

پس از اضافه کردن تمام موارد دلخواه به لیست، روی دکمه ثبت لیست به عنوان الگو کلیک نمایید تا تمامی انتخاب هایتان به عنوان یک (الگو دریافت) ذخیره شود و از این پس هر گاه خواستید از این الگو هنگام دریافت آگهی ها استفاده کنید و فقط آگهی های مورد نظرتان را از سایت دیوار دریافت کنید.

ضمنا با استفاده از تب مدیریت الگوهای دریافت می توانید الگوهایی که از قبل ایجاد کرده اید را ویرایش نمایید.

بخش دوم - الگوهای ارسال آگهی

ابتدا دسته بندی مورد نظرتان را انتخاب می کنید سپس یک یا چند زیر دسته و شهر را که می خواهید پیامک برایشان ارسال شود یا در سایت وردپرسی تان قرار گیرد، تیک می زنید و در انتها هر کدام از فیلدهای ارسال آگهی را که خواستید به دلخواه تنظیم کنید و روی دکمه ذخیره به عنوان الگو ارسال کلیک کنید، تا تمامی انتخاب هایتان به عنوان یک (الگو ارسال) ذخیره شود.

از این پس هر گاه خواستید می توانید از این الگو هنگام ارسال آگهی ها استفاده کنید و فقط برای آگهی های مورد نظرتان پیامک ارسال کنید و یا آن ها را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.

ضمنا با استفاده از تب مدیریت الگوهای ارسال می توانید الگوهایی که از قبل ایجاد کرده اید را مشاهده و حذف نمایید. نکته اینکه الگوهای ارسال قابلیت ویرایش ندارند.

 فیلدهای ارسال آگهی شامل موارد زیر هستند:

در این قسمت مشخص می کنید که آگهی های مورد نظر شما در هر بخش شامل چه ویژگی باشد تا عملیات ارسال فقط برای آگهی های دارای این مشخصات انجام شود

عنوان پست: چه عبارتی داخل عنوان آگهی باشد

محل: آگهی برای کدام محله از شهر باشد

همراه: شماره موبایل چه اعدادی را در خود جای دهد

ایمیل: ایمیلی که فرد در سایت دیوار وارد کرده دارای چه کاراکتری باشد

توضیحات: در بخش توضیحات از چه کلمه ای استفاده کرده باشد

تعداد روزهای پیشین: ارسال برای آگهی ها تا چند روز پیش ارسال شود.

برای مثال:

من می خواهم عملیات ارسال برای آگهی هایی انجام شود که داخل دسته بندی استخدام و کاریابی، زیر شاخه اداری و مدیریت، در شهر تهران قرار دارند و در عنوانشان دارای عبارت بازاریاب هستند. محل برایم مهم نیست، همچنین می خواهم حتما شماره های ایرانسلی باشند که Gmail دارند. ضمنا داخل توضیحات آگهی عبارت بیمه آورده شده باشد و در نهایت ارسال برای آگهی هایی انجام شود که امروز و دیروز دریافت شده اند. به این منظور الگو ارسال خود را به صورت قابل مشاهده در تصویر زیر تنظیم می کنم.

 
بخش سوم - دریافت آگهی
 

عملیات دریافت آگهی ها از سایت دیوار بر اساس الگوهایی که در قسمت الگوهای دریافت آگهی ساخته اید انجام می شود. به همین منظور پس از ساخت الگوی دریافت از لیست کشویی بالای صفحه، یک الگو را انتخاب می کنید. پس از انتخاب، تنظیمات مرتبط با آن الگو در قسمت خاکستری رنگ نمایش می یابد و چنانچه صحیح بود روی دکمه شروع دریافت کلیک می کنید.

روند دریافت آگهی در کادر پایین صفحه نمایش داده می شود. چنانچه روش استخراج اطلاعات در حالت دریافت اطلاعات تماس از طریق عبور از کپچا باشد کادر کد کپچا زیر دکمه توقف عملیات نمایش داده می شود. ( می توانید در قسمت تنظیمات این مورد را مشاهده کنید.)

دقت کنید آگهی های تکراری دریافت نمی شوند.

بخش چهارم - پیامک های آماده

با استفاده از این قسمت می توانید متنهایی را از قبل آماده کنید و با ذخیره آن ها هنگام ارسال پیامک از آن ها بهره ببرید.

بخش پنجم - ارسال پیامک


جهت ارسال پیامک برای آگهی های مورد نظرتان، ابتدا باید پنل پیامک خود را از طریق منو تنظیمات فعال کنید. سپس از لیست الگوهای ارسالی که تعریف کرده اید، یک مورد را انتخاب کنید و روی دکمه + کلیک کنید تا شماره موبایل های موجود در آگهی های دارای تنظیمات الگوی ارسال انتخابی شما به لیست شماره های اضافه شود و ارسال پیامک برای آن ها انجام شود.

دقت داشته باشید جهت ارسال حتما باید یک شماره را از لیست شماره های ارسال کننده انتخاب کنید، سپس متن موردنظرتان را وارد کنید یا از لیست پیامک های آماده ای که از قبل تهیه کرده اید یکی را انتخاب کنید و در نهایت روی دکمه ارسال پیامک کلیک کنید.

توجه کنید که می توانید با استفاده دکمه گزارشات ارسال وضعیت ارسال هایی که انجام داده اید را مشاهده نمایید.

شماره های تکراری و دارای مشکل به طور خودکار توسط نرم افزار حذف می شوند.

شما می توانید شماره های دلخواه خودتان را نیز به صورت دستی به لیست ارسال اضافه کنید.

بخش ششم - درج آگهی در وردپرس

چنانچه سایت وردپرسی دارید می توانید با وارد کردن اطلاعات سایت خود از این قسمت به طور مستقیم آگهی های دلخواهتان را در سایت قرار دهید.

نکته مهم اینکه چنانچه می خواهید آگهی های هر شهر در دسته بندی متناظر با آن، در سایت وردپرسی تان درج شود ابتدا دسته مربوط به آن شهر را در سایت خود ایجاد کنید و سپس از قسمت مدیریت شهرها کد دسته مربوط به هر شهر را وارد کنید.

بخش هفتم - دریافت و ارسال خودکار

چنانچه تمایل دارید که نرم افزار را همیشه در حال اجرا داشته باشید و دایم سایت دیوار را چک کنید و عملیات دریافت و ارسال را انجام دهید به راحتی از این بخش قابل انجام خواهد بود.

امکانات قسمت های دریافت آگهی، ارسال پیامک و درج آگهی ها در سایت وردپرسی همزمان در این قسمت به صورت کاملا خودکار قابل انجام است. یک الگوی دریافت انتخاب کنید سپس اگر می خواهید ارسال پیامک یا درج در سایت داشته باشید تیک کنار هر قسمت را بزنید و الگو ارسال مد نظرتان را برای هر کدام انتخاب کنید.

در سمت چپ این بخش وضعیت عملیات قابل مشاهده است. با توجه به تنظیماتی که انجام داده اید نرم افزار آگهی ها را دریافت و در صورت نیاز عملیات ارسال پیامک و درج در وردپرس را انجام می دهد.

با استفاده از گزینه مدت زمان انتظار جهت شروع مجدد عملیات می توانید عددی را به دقیقه وارد کنید تا پس اینکه یکبار روند عملیات انجام شد نرم افزار به اندازه زمانی که مشخص کرده اید صبر کند و دوبار عملیات را از سر بگیرد.

با استفاده از گزینه فعالسازی توقف عملیات بعد از می توانید مشخص کنید چند بار عملیات خودکار انجام شود و دوباره تکرار گردد. پس از پایان این تعداد دور عملیات به طور کلی متوقف می گردد.

اگر تعداد دور را روی 0 بگذارید تا زمانی که روی دکمه توقف عملیات کلیک نکرده اید، عملیات ادامه پیدا خواهد کرد.

بخش هشتم - مدیریت شهرها

شهرهایی که آگهی های آن ها دریافت می شود در این لیست قابل مشاهده است. پیشنهاد می کنیم تنها شهرهایی را در لیست خود داشته باشید که نیاز دارید و سایر شهر ها را حفظ کنید تا نرم افزار با سرعت بهتری عمل کند.

بخش نهم - مدیریت آگهی های دریافتی

آگهی هایی که دریافت می کنید در این قسمت ذخیره می شوند و می توانید با اعمال فیلتر دلخواه خود، از آگهی ها خروجی اکسل بگیرید.

چنانچه مشکلی در هنگام استفاده از نرم افزار داشتید با شماره 09303522886 در تلگرام تماس برقرار کنید.

اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی