سایت کاریابی جویا کار

فعالیت ۱۸۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در بیمارستان امام رضا(ع)

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
23 مرداد
فعالیت ۱۸۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در بیمارستان امام رضا(ع)
کرمانشاه_ رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه از فعالیت ۱۸۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در این بیمارستان خبر داد.
 علی سروش ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: روزانه ۵ هزار نفر به بیمارستان امام رضا مراجعه کنند که نیمی از این افراد در سطوح تخصصی ۱ ، ۲ و ۳ پذیرش می‌شوند و نیمی دیگر باید به کلینیک های سرپایی مراجعه کنند.
وی افزود: در بیمارستان امام رضا و طالقانی متخصص طب اورژانس مستقر است که با انجام تریاژ بیماران را سطح بندی می کنند.
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: در حال حاضر درصدد مقابله با شیوع بیماری‌های مزمن غیر واگیر نظیر فشار خون، دیابت و بیماری های قلبی هستیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه در سال ۶۴ کلنگ‌زنی شد و در بهمن ۸۴ با ظرفیت ۴۵۰ تخت به بهره برداری رسید.
سروش با تاکید بر اینکه بیمارستان امام رضا بر اساس نظرسنجی های انجام شده از جمله بیمارستان های برتر کرمانشاه است، عنوان کرد: در این بیمارستان ۱۸۰ متخصص و فوق تخصص، ۴۵۰ دستیار و ۷۰۰ پرستار مشغول ارائه خدمات به بیماران هستند.
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با اشاره به اینکه بیمارستان های  دیگری به عنوان زیر مجموعه بیمارستان امام رضا در حال راه اندازی است عنوان کرد: از جمله آنها می توان به انتقال بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی به بیمارستان امام رضا، راه‌اندازی مرکز جامع سرطان با ۱۲۰ تخت بیمارستانی و راه‌اندازی مرکز درمان سکته های مغزی حاد اشاره کرد.
سروش با اشاره به توسعه اورژانس با افزودن ۷۰ تخت بیمارستانی عنوان کرد: طول انتظار برای انجام اعمال جراحی در بیمارستان امام رضا ۴ ماه است.
وی خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد بیماران بیمارستان امام رضا از دیگر نقاط کشور مراجعه می‌کنند.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی