سایت کاریابی جویا کار

بیمارستان قصرشیرین سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
28 بهمن
بیمارستان قصرشیرین سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
کرمانشاه_معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان قصرشیرین به عنوان یک مرکز توریسم درمانی سال آینده راه اندازی می شود.
بهمن روشنی اظهار داشت: بیمارستان قصرشیرین به عنوان یکی از مراکز توریسم درمانی در سال ۹۸ راه اندازی می شود و فعال سازی این بیمارستان با توجه به نزدیک بودن موقعیت جغرافیایی به مرز عراق از برنامه های مهم سال آینده است.
وی افزود: از سال ۹۴ دستورالعمل پذیرش بیماران خارجی به بیمارستان‌های تابعه ابلاغ گردیده است و درحال حاضر ۱۰ بیمارستان دارای بخش‌های ipd (واحد پذیرش بیماران بین الملل)بوده و کارشناسان گردشگری سلامت در آنها در حال فعالیت هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: وجود پزشکان متخصص و مجرب در دانشگاه باعث افزایش ۲/۵ برابری میزان مراجعه بیماران خارجی به بیمارستان های تابعه شده است.
وی بیان داشت: داشتن مرز های مشترک با کشور عراق فرصت مناسبی برای جذب بیماران در این حوزه است و برنامه ما برای سال آینده توسعه بخش‌های توریسم درمانی در مراکز درمانی است.
روشنی عنوان کرد: در راستای توسعه توریسم درمانی در استان کرمانشاه با سرکنسول عراق در کرمانشاه در ماه اخیر رایزنی هایی صورت گرفته و مذاکره و اقدام در جهت وارد شدن شرکت های گردشگری سلامت جهت معرفی خدمات درمانی در استان به بیماران خارجی، تحویل بیماران به مراکز درمانی و عودت آنان به کشورهای مبدا از دیگر فعالیت های انجام شده در این خصوص بوده است.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی