سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

ذوالقدر: ارتقای سلامت و بهداشت دانش‌آموزان از برنامه‌های حاجی میرزایی است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
14 شهریور

خبرنگار پارلمانی ، سیده فاطمه ذوالقدر کننده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس در موافقت با محسن حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش،گفت:‌ امروز که رئیس‌جمهور محترم، آقای حاجی میرزایی را معرفی کرده باید بگویم ایشان با سابقه طولانی در وزارت آموزش و پرورش از نیروهای توانمندی است که نه قدرت طلب است و نه جاه طلب و در برنامه‌هایشان موارد قابل توجهی را ذکر کردند. 

وی ادامه داد:‌ ارتقای سلامت و بهداشت دانش‌آموزان و اشاعه فرهنگ نماز و تقویت اردوهای تفریحی از برنامه‌های حاجی میرزایی است. بهسازی منابع انسانی، بازمهندسی برنامه درسی و بهسازی منابع انسانی در دستورکار حاجی میرزایی قرار دارد. متناسب‌سازی منابع انسانی و بازآموزی معلمان از طریق فناوری‌های نوین با محوریت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی نیز از دیگر کارهایی است وزیر پیشنهادی قول داده آن را اجرایی کند. 

کننده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: هرچند ایده وزیر زن عملیاتی نشد اما امیدوارم وزیر پیشنهادی در صورت کسب رای اعتماد، از توانمندی‌های زنان در حوزه‌های مدیریتی و مدیرکلی استان‌ها استفاده کند؛ توجه به دختران بازمانده از تحصیل و توسعه هنرستان‌ها و رتبه‌بندی معلمان حائز اهمیت است و انتظار داریم این کار انجام شود. معلم باید امنیت شغلی داشته باشد و  مطالبه ما جامعه فرهنگیان و زنان همین است.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام کارشناس امنیت, استخدام معلم
منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی