سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

امیدواری وزیر آموزش‌وپرورش برای پرداخت بخشی از مطالبات معلمان در ابتدای مهر

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
28 شهریور

خبرنگار اجتماعی ، محسن حاجی‌میرزایی امروز در نشست مجلس دانش‌آموزی که در محل ساختمان مجلس قدیم برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر 98 اظهار کرد: امسال 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای رتبه‌بندی معلمان اختصاص یافته است و آئین‌نامه آن تنظیم و به دولت تقدیم شده که در فرآیند بررسی است و اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی آن حتما اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم رتبه‌بندی از اول مهر باشد چون آئین‌نامه آن هم‌اکنون در حال تصویب است ولی اجرای آن قطعا از اول مهرماه خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت حق‌التدریس معلمان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید گفت: در این رابطه توافق‌هایی کرده‌ایم و اعتباراتی تامین شده است که امیدواریم در هفته‌های اول مهر بخشی از مطالبات معلمان را پرداخت کنیم.

حاجی‌میرزایی در ادامه بیان کرد: تا امروز 14 میلیون و 500 هزار دانش‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند که جمعیت آنها در مقایسه با سال گذشته 300 هزار نفر افزایش داشته است و این افزایش ناشی از رشد جمعیت و از سوی دیگر پذیرش دانش‌آموزان اتباع است.

وی ادامه داد: با دسترسی این وزارتخانه به آمار دانش‌آموزان افرادی که در سن تحصیل هستند شناسایی می‌شوند و اگر در مدارس ثبت‌نام نشده باشند با خانواده آنها تماس گرفته می‌شود تا حتما فرزندشان را در مدارس ثبت‌نام کنند.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی