سایت کاریابی جویا کار

كلاچ

دسته بندي: مقالات / مکانیک
7 آذر

بنابراین واحدهای مدرن از طرح موثرتری برای انتقال درایو از فلای ویل به صفحه فشار استفاده می کنند.در طی درگیری کلاچ، نیروی منتقل شده به صفحه متحرک لازم است که بتدریج بکار برده شود.

 چون هر حرکت صفحه فشار یک اثر برجسته تری را در چرخهای جاده ایجاد می کند، فلای ویل صفحه فشار باید پرهیز شود یا عمل لغزش_گیر ایجاد شده توسط اصطکاک در این نقطه (لحظه) محدود شود. کلاچ شکل از این عیب رنج می برد که در زمانی  آشکار است که صفحه فشار به سمت فلای ویل حرکت می کند و گشتاور حرکتی سعی دارد تا نسبت به این حرکت محوری مقاومت کند.

کلاچ صفحه امروزه در اکثر ماشین های  سفری   بکار می رود و کامیون های سبک.وقتی که مجموعه  متحرک حاوی یک دیسک کلاچ باشد کلاچ به کلاچ صفحه واحد معروف است. این کار دارای مزیت تولید یک رهایی سریع می باشد.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: مقالات علمی مکانیک, دانلود پروژه مهندسی مکانیک, مقاله های مکانیک, دانلود پروژه مکانیک خودرو, بانک مقالات مکانیک, دانلود مقالات مکانیک, دانلود رایگان پروژه مکانیک, مقاله در مورد مکانیک, دانلود پروژه مکانیک, دانلود مکانیک, مقاله مکانیک, پروژه مکانیک, پروژه
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:10
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی