سایت کاریابی جویا کار

تغذيه

دسته بندي: مقالات / پزشکی
8 آذر

 

تهیه غذای معمولی در این طبقه بندی می تواند یک تکه نان، حدود 28 گرم حبوبات باشد. اگرچه برخی از افراد این نوع غذاها را 0020به عنوان غذاهای چاق کننده درنظر می گیرند، اما به واقع چیزهایی که برروی آنها اضافه می شود ماننده کره یا سس، کالری زیادی را دارد.

پیشنهاداتی برای داشتن حبوبات بیشتر در رژیم غذایی شما:

برنج قهوه ای به سوپ اضافه کنید .مقدار نان رلتی و یا نان ساده را چک کنید و نانی را انتخاب کنید که حداقل 2 یا 3 گرم بافت در هر تکه داشته باشد. محصولات غله با آرد سفید ساخته می شوند.

سبزی ها

به طور معمول چربی کم و بافت بالا، یبزی ها ویتامین های زیادی تولید می کنند مثل A و C و مواد معدنی، مثل آهن و منیزیم. یک دستورالعمل غذایی در این طبقه بندی شامل یک فنجان برگ خام سبزی، یک نصف فنجان از سبزی های دیگر (پخته شده یا خام) یک سوم فنجان آب سبزی یا یک سیب زمینی یا غله ذرت است. از زمانی که انواع مختلف سبزی انرژی غذایی را تولید می کنند، بهتر است که از سبزیجات مختلف استفاده کنید. سبزیجات سبز تیره یک منبع خیلی خوب از ویتامینها و مواد معدنی هستند. سبزیجات کلسیم و آهن تولید می کنند. کدوی زمستانی، هویج، خانواده سبزیجات که شامل کلم، کلم قمری، گل کلم، دارای بافت بالایی و سرشار از ویتامین هستند و همچنین خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهند.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود پزشکی, بانک مقالات پزشکی, پزشکی, مقالات پزشکی, دانلود مقالات پزشکی, دانلود مقاله پزشکی
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:17
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی