سایت کاریابی جویا کار

استخدام آموزش و پرورش-نتایج نهایی گزینش

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
20 بهمن
استخدام آموزش و پرورش-نتایج نهایی گزینش
استخدام آموزش و پرورش-نتایج نهایی گزینش

 

مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش : مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نهایی نتایج گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: داوطلبانی که در گزینش رد صلاحیت شده‌اند سه روز برای تجدیدنظر فرصت دارند.

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان ایثارگر اینجا کلیک کنید


برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

به گزارش نامه نیوز، محمدحسین سلیمی جهرمی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دلیل خالی ماندن برخی از ظرفیت‌ها و تلاش برای تکمیل ظرفیت‌های خالی مانده با تأخیر اعلام شد.
وی افزود: طبق اعلام امور اداری وزارت آموزش و پرورش، نتایج برای جمع‌بندی و بررسی نهایی به استان‌ها ارسال شده است و احتمالاً تا دوشنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسامی ۴۶۰۰ پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته آینده اعلام خواهد شد و پس از آن روند گزینش شروع می‌شود. دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان نیز از اواخر دی آغاز می‌شود و از فرصت تابستان نیز برای آموزش این افراد استفاده خواهد شد.
سلیمی جهرمی بیان کرد:‌ ۴۰۰ ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش خالی ماند که در بخشی از این ظرفیت‌ها نیروی حد نصاب علمی و یا حد نصاب مصاحبه وجود نداشته است، بنابراین نیرویی برای آن ظرفیت مشخص نشده است.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: اعلام نتایج استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴, استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴, استخدام آموزش و پرورش, استخدام آموزش و پرورش سال 94, استخدام اموزش و پرورش سال 94
منبع خبرخبرگزاری تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی