سایت کاریابی جویا کار

دانلود سوالات عمومی و اختصاصی سازمان تامین اجتماعی سال 94

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
12 بهمن

 دانلود سوالات عمومی و اختصاصی سازمان تامین اجتماعی سال 94

با توجه به فرصت محدود تا ازمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 94 سوالات عمومی و اختصاصی استخدامی سازمان تامین اجتماعی را به صورت تفکیک شده در اختیار کاربران قرار داده ایم.

این پکیج ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده داوطلبان استخدامی تامین اجتماعی (ویژه رده های شغلی مختلف به صورت تفکیک شده)می باشد. 

این بسته دقیقا براساس مفاد ازمون منطبق در سایت استخدامی تامین اجتماعی (www.tamin.ir) گرداوری شده است و دیگر نیازی به مطالعه سوالات اضافی و بیهوده نیست و شما طبق مندرجات اطلاعیه ازمون بایستی فقط و فقط سوالات مربوط به رشته تحصیلی خود را مطالعه نمایید این بسته کاملا مطابق اگهی ازمون بوده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید.

لازم به ذکر است که این بسته بر اساس تجربیات چندین ساله تیم استخدامی سایت کندو در زمینه آزمون های استخدامی جمع آوری شده و کسانی که در دوره های قبل از بسته های ما استفاده کرده اند از میزان نزدیکی منابع ارائه شده توسط ما به مواد آزمون شگفت زده شده اند.

شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

طبق اگهی استخدام تامین اجتماعی، ازمون برای هر رشته در دو بخش سوالات عمومی و تخصصی برگزار میشود سایت کندو سوالات عمومی و تخصصی را به صورت تفکیک شده به شما عرضه می نماید (سوالات عمومی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است)
 بخش اول:

سوالات عمومی:

 1- ریاضیات و آمارمقدماتی

2- زبان انگلیسی
3- زبان و ادبیات فارسی
4- آشنایی مقدماتی با رایانه
5- معارف اسلامی
6- شناخت تامین اجتماعی
7- اطلاعات عمومی
8- استعداد و هوش 
بخش دوم:
سوالات تخصصی:
سوالات تخصصی به صورت تفکیک شده مرتب شده است و هر بسته برای یک رده شغلی تنظیم و گرداوری شده است و دیگر نیازی نیست تمامی سوالات تخصصی را مطالعه نمایید و فقط کافی است بر روی رده شغلی متناسب با رشته تحصیلی خود کلیک نمایید

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: سوالات استخدامی تامین اجتماعی سال 94, دانلود رایگان سوالات استخدامی تامین اجتماعی, دانلود سوالات استخدامی تامین اجتماعی, سوالات تخصصی تامین اجتماعی, نمونه سوال, دانلود سوالات تامین اجتماعی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی