سایت کاریابی جویا کار

مراقبتهاي بهداشتي

دسته بندي: مقالات / پزشکی
14 فروردین

 

سالانه ميلياردها دلار در آمريكا صرف مراقبتهاي بهداشتي مي شود در عوض آنها از مراقبان بهداشتي انتظار دارند تاغ بگويند كه چگونه اين پولها صرف شده و چه نتيجه اي حاصل مي شود .

از آنجائيكه نرخ قديم مراقبتهاي بهداشتي ، سرعتي بيش از همه نرخهاي تورم ، افزايش مي يابد ، مشتريان و سياستمداران متقاضي كاهش خريد مراقبتهاي بهداشتي ، اختصاص دقيقتر منابع محدود و شواهدي دال بر اينكه مراقبتهاي داده شده داراي كيفيت مناسبي هستند مي باشند .

بنابراين فشار مالي تحميل از خارج سازمان ، موسسات مراقبتهاي بهداشتي را مجبور
مي اسازد تا توجه بيشتري را به مقوله بهره وري در سالهاي اخير داشته باشند . پرستاري يكي از سرويسهاي مراقبتهاي بهداشتي است كه در معرض ارزشيابي بهره وري قرار دارد . نه تنها پرستاري مشتمل بر بزرگترين گروه از مراقبين بهداشتي است بلكه 50% يا حتي بيشتر از بودجه عملياتي موسساتي نظير بيمارستان ها و خانه هاي پرستاري ( بهداشت ) را به خود اختصاص مي دهد . لذا با توجه به اندازهخ و تعداد سرويسهاي پرستاري و احتمالاً به خاطر برداشت بودجه و تقسيم شدن آن ، بودجه كاهش يافت زيرا درصد كاهش بودجه در پرستاري مقايسه با كاهش در پارلمانهاي كوچك ديگر ناچيز به نظر مي رسد .

همچنين تعريف و اندازه گيري و بهره وري پرستاري بعنوان بالاترين اولويت براي بسياري شده است (8) .

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:30
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی