سایت کاریابی جویا کار

اينترنت (پورتال)

دسته بندي: مقالات / فناوری اطلاعات-اینترنت
15 فروردین

شبكه هاي به هم تنيده جهاني بر پايه كار بر اينترنت به سوي تكامل پيش مي روند و به طور مستمر به بازسازي خويش مي پردازند در اثناي اين تغيير و تحول و بازسازي مفهوم جديدي به نام Portal مطرح گشته است و زير بناي تحولات مهمي در آينده گشت كه شايد زماني دور از انتظار و دسترس فرض مي شد.

رشد واحدهاي تجاري در دوره اخير شيوه هاي نوين را جهت اين پيشرفت مي طلبد . پرداختن به تجارت از طريق Portal هاي يكي از اين مدل هاي جديد است . پيشرفت در تكنولوژي هاي بي سيم تأثيرات زيادي روي پيشرفت Portal ها داشته است . Portal ها موج جديدي از اينترنت مي خوانند.

تاريخچه ايجاد Portalها به اوايل دهه 1990 باز مي گردد . در سال 1994 وقتي Net scape Navigator گسترش پيدا كرد : استفاده از وب ها تقريباً عموميت پيدا كرد . دو پروفسور و جري يانگ ( jerry Yong ) مدلي ا زيك سايت با دسترسي براي آسان براي هر كسب ساختند . سايت اوليه jerry Yang’s Guid to www نام داشت . در آن زمان اين سايت با امكانات ويژه اش بسيار مورد توجه قرار گرفت و توجه بسياري از اسپانسرها را به سوي خود جلب كرد . استقبال شايان از اين سايت اين دو را بر آن داشت تا به توسعه آن بپردازند و سپس آن را به Yahoo ! كه همچنان از پر مخاطب ترين و عمومي تين سايت هاست تبديل كردند.

موفقيت Yahoo ! ساير شركت ها را بر آن داشت تا از اين تكنيك پيروي كنند و اكنون شاهد صدها Portal روي شبكه جهاني وب هستيم.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:17
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی