سایت کاریابی جویا کار

استخدام جمعیت هلال احمر 95

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
23 فروردین

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴ سهمیه استخدامی به جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد.
استخدام ۱۴نیرو در جمعیت هلال‌احمر استان  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شهرستان‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد مشکل کمبود نیروی انسانی وجود دارد، اظهار کرد: تعداد مجوز استخدام در سطح استان  ۱۴ نفر است .
و ی متذکر شد: در این آزمون استخدامی برای شهرستان چرام که جمعیت هلال‌احمر نوپایی دارد ۴ نفر سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده است.
این مسئول تصریح کرد: بین امدادگران و اعضای فعال هلال‌احمر آزمون استخدامی برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان در آزمون شرکت کرده و مشغول به کار خواهند شد.
مثنوی با تأکید بر این مطلب که هنوز شرایط احراز اعلام نشده است، افزود: با توجه به پست‌هایی که در جمعیت نیاز داریم، هم بحث مدارک مربوط به امداد و نجات و هم مدارک تحصیلی علوم اجتماعی احتمالا مورد نیاز باشد.
وی افزود: به جهت اینکه قرار است کل آزمون جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور از طریق سازمان سنجش برگزار شود، منتظر هستیم شرایط احراز مورد نیاز اعلام شده تا به اطلاع امدادگران و اعضای فعال هلال‌احمر برسانیم.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری این آزمون استخدامی در سال ۹۵ خبر داد و متذکر شد: امیدواریم با برگزاری این آزمون استخدامی، مشکل کمبود نیرو در شهرستان‌ها به خصوص شهرستان چرام، رفع شود.


خبر ۱ فروروین ۹۵ – اولویت هلال احمر نگهداشت تیم های واکنش سریع است

خبرگزاری مهر : رئیس جمعیت هلال احمر گفت: به دنبال راهکاری هستیم تا نیروهای واکنش سریع با یک امتیاز ویژه نسبت به سایر نیروهای عملیاتی در آزمون استخدامی شرکت کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در ادامه بازدید خود از پست‌ها و پایگاه‌های طرح نوروزی جمعیت هلال احمر به استان سمنان سفر کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدیدی سرزده و خارج از برنامه، به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای میاندشت (یادمان نجاتگر فقید محمد باقری) رفت و با امدادگران این پایگاه به گفتگو نشست.
بازدید از پایگاه امداد و نجات میامی و پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شاهرود از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمعیت به استان سمنان بود. در این بازدیدها، امدادگران بیشترین دغدغه خود را وضیت استخدامی اعلام کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر نیز در خصوص وضعیت استخدام در جمعیت هلال احمر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده و با توجه به کمبود نیروهای عملیاتی در استان‌ها، اوایل سال آتی آزمون استخدامی برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه به استان‌هایی که کمبود نیروی بیشتری دارند سهمیه بیشتری تعلق خواهد گرفت افزود: این نوع برنامه ریزی باعث شده تا در حق هیچ استانی اجحاف نشود.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر تلاش جدی هلال احمر برای نگهداشت تیم های واکنش سریع(تیم های ایثار) افزود: به دنبال راهکاری هستیم تا نیروهای واکنش سریع با یک امتیاز ویژه نسبت به سایر نیروهای عملیاتی( به عنوان مثال معافیت از آزمون کتبی) در آزمون استخدامی شرکت کنند.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی