سایت کاریابی جویا کار

امادگی برای ازمون استخدامی جمعیت هلال احمر (اطلاعیه جدید)

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
16 دی
امادگی برای ازمون استخدامی جمعیت هلال احمر (اطلاعیه جدید)

معاون جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تهیه برنامه مدون برای ساماندهی مجوز استخدام در این جمعیت، گفت: آزمون مربوط به استخدام‌های جدید سال آینده برگزار خواهد شد.

بهرام غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با حکم بازنشستگی و استخدام نیروهای جدید در جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: در اواخر آبان ماه سال جاری پایان کار مدیران و کارمندان بازنشسته این جمعیت اعلام شد و افراد جدید به تدریج جایگزین آنها می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی مجوز برای استخدام در حال انجام است گفت: برنامه مدونی در این زمینه تهیه و با توجه به بررسی ورودی و خروجی‌ها برنامه‌ریزی استخدامی صورت می‌گیرد و تا 22 بهمن برنامه‌ریزی استخدامی توسط رئیس جمعیت اعلام خواهد شد.

معاون منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه احتمال زیاد آزمون استخدامی جدیدی در سال آینده خواهیم داشت،‌گفت: اولویت استخدام با امدادگران و داوطلبانی بوده که با این جمعیت همکاری داشته‌اند.

غیبی با اشاره به اینکه این افراد حقوق ماهانه نداشته و تنها حق ایاب و ذهاب ماموریت خود را دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال تلاش کردیم که به بهانه‌های مختلف دریافتی این افراد را 2 تا 3 برابر کنیم و با هما

هنگی‌های انجام گرفته کارمندان و پرسنل جمعیت هلال‌احمر که حقوق زیر 3 میلیون تومان داشته باشند برنامه‌های رفاهی جهت حمایت از آنها پیش‌بینی شده است.

امادگی ازمون استخدامی هلال احمر

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدامی جمعیت هلال احمر, استخدام هلال احمر سال 98, هلال احمر, استخدام هلال احمر, استخدام کل کشور
منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی