سایت کاریابی جویا کار

بررسي و تهيه طرح توليد شيلنگ پي وي سي

دسته بندي: مقالات / کار آفرینی
16 فروردین

آگاهي از نوع كالا و خصوصيات كلي و كاربرد آن ما را به شناخت و جايگاه اين صنعت راهنمايي مي كنند. به منظور شناخت انواع مختلف شلنگها و كاربرد هاي آن لازم است ويژگيها و مشخصات فني آن ها مورد بحث و بررسي قرار گيرد كه در اين راستا شناسايي استانداردهاي طي و جهاني از اهميت خاصي برخوردار مي باشند. تعيين جايگاه محصولات مذكور در اين سايه انواع شلنگهاي موجود (كالاي رقيب) نيز مي تواند در زمينه تحقق هر طرحي اهميت داشته باشد كه لازم است در بررسيهاي اوليه مربوط به آن مورد توجه قرار گيرد.

انجام مطالعات بازار و بررسي ماهيت محصول از جهت مصارف داخلي و پتانسيل صادراتي نيز مي تواند در راهگشاي مطمئني براي انجام مطالعات دقيقتر و در نهايت احداث چنين واحدهاي باشد كه به دليل مستقل بودن طرح از زمان و مكان تنها ملاحظات كلي مربوط به آن ها مدنظر خواهد بود .

مقدمه:

از دوران گذشته براي انتقال مايعات، گازها و حتي در برخي موارد، جامدات پودري، از لوله استفاده مي شده است. لوله ها عمدتاً براي انتقال مايعات مصرف مي شود و انواع گوناگون دارند. لوله هايي از جنس مواد طبيعي فقط در دوران محدود و كوتاهي از زمان به كار مي افتد و امروزه شلنگ و لوله در انوع مختلف و متنوع از تركيبات مصنوعي خصوصاً لاستيك و پلاستيك ساخته مي شوند. مي توان گفت اكنون لاستيك و پلاستيك جايگاه خود را در صنعت انتقال سيالات همچون ديگر صنايع يافته اند به طوريكه امروزه حدود 80% مصرف جهاني لوله هاي پلاستيكي را لوله هاي پي وي سي (نرم سخت) تشكيل مي دهند.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:9000 تومان
تعداد صفحات:86
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی