سایت کاریابی جویا کار

اهميت شبكه هاي رايانه اي

دسته بندي: مقالات / کامپیوتر
16 فروردین

 

اهميت شبكه هاي رايانه اي بر كسي پوشيده نيست. د رجهان امروز، رايانه اي به عنوان يك وسيلة‌ مجرد،به تنهايي نمي تواند به طور كامل مفيد واقع شود و بازدهي كامل داشته باشد آنچه به رايانه اهميتي فراتر از سابق مي بخشد نقش آن در ارتباطات و انتقال درياي عظيمي از اطلاعات گوناگون است.

هرچه زمان مي گذرد حجم اطلاعات كه انسان با آن سر و كار دارد بيشتر و بيشتر مي شود. شبكه هاي رايانه اي امروزي، فصل نويني در انفورماتيك گشود . و نزديك است مفهوم دهكدة‌ جهاني راتحقيق بخشد.

با توجه به رشد و استفادة‌ روز افزون از شبكه هاي رايانه اي پس بايد اين را هم مدنظر داشته باشيم كه مهندسين متخصص و متعهدي نيز دراين زمينه ها نيازمنديم.

مفهوم شبكه:

ابتدا به بررسي مفهوم شبكه مي پردازيم. شبكه در ساده ترين . حالت خود، شامل دو رايانه
مي باشد كه به وسيلة‌كابل يا خط انتقال به هم متصل شده اند، به گونه اي كه بتواند از داده ها به طور مشترك استفاده نمايند. همين شبكه ساده منشأ تمام شبكه ها، صرفنظر از كيفيت پيچيدگي آنها مي باشد. رايانه هاي شخصي، ابزاري براي توليد داده ها، اسناد مثني، گرافيكها و سيار انواع اطلاعات اند.

چنانچه ديگران نيازمند استفاده از اطلاعات توليدي شما باشند ،بدون توجه به شبكه ،اسناد،نياز به چاپ شدن دارند تا ديگران بتوانند انها را چاپ يا استفاده نمايند

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:30
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی