سایت کاریابی جویا کار

شبكه

دسته بندي: مقالات / کامپیوتر
16 فروردین

اين شبكه يك شبكه گسترده است كه كامپيوتر ها در فواصل دور با يكديگر شبكه مي شوند در اين شبكه ارتباط كامپيوتر ها از طريق ارتباط ماهواره اي برقرار مي شود و سرعت تبادل اطلاعات پايين تر از شبكه LAN است.

 

شبكه اينترنت : اينترنت بزرگترين شبكه كامپيوتري جهان است كه از تعداد زيادي كامپيوتر تشكيل شده و تاريخچه شبكه اينترنت به سال 1968 بر مي گردد. زماني كه ارتش نظامي آمريكا جهت تبادل اطلاعات نظامي خود شبكه اي به نام آرپانت را بين مراكز نظامي خود ايجاد كرد و چون اين پروژه با موفقيت به پايان رسيد و داراي مزاياي زيادي بود كم كم تمامي مراكز دانشگاهي و موسسات دولتي در سراسر جهان به اين شبكه متصل شدند تا به امروز كه ما شاهد يك شبكه جهاني به نام اينترنت هستيم.

اتصال به دنياي خارج : از آنجا كه ما در استفاده از كامپيوتر در امور مختلف نيازمند اطلاعات در هر زمينه اي هستيم ، لذا اين اطلاعات ممكن است در كامپيوتر هاي مختلف در سراسر دنيا موجود باشد براي دسترسي به اين منابع اطلاعات فقط يك راه وجود دارد و آن اتصال به شبكه اينترنت است.

براي اتصال به شبكه اينترنت، كامپيوتر ما نيازمند دو ارتباط است.

1- ارتباط سخت افزاري

2- ارتباط نرم افزاري

1- ارتباط سخت افزاري :

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:34
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی