سایت کاریابی جویا کار

جزئیات مصاحبه معرفی شدگان آزمون استخدامی دستیاران اعلام شد

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
9 مهر

بر اساس اطلاعات ، با توجه به برگزاری آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور برنامه زمان بندی انجام مصاحبه و مدارک مورد نیاز برای معرفی شدگان به مرحله مصاحبه را اعلام نموده است. 

داوطلبان واجد شرایط رتبه و حدنصاب آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور ضرورت دارد قبل از انجام مصاحبه در زمان های مقرر شده، مدارک مورد نیاز را به صورت اینترنتی ارسال کنند.

این مدارک شامل: کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات درصورت دارا بودن، کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دوره خدمت ضرورت برای آقایان، سوابق بیمه ای مربوط به اشتغال خود و فرم رزومه تکمیل شده است. (فایل فرم رزومه در اطلاعیه سازمان سنجش موجود است)

داوطلبان واجد شرایط باید مدارک مورد نیاز را اسکن کرده و از روز دوشنبه ۱۲ مهر پایان وقت اداری روز شنبه ۱۷ مهر به آدرس و نشانی اینترنتی Http://dastyar.karmandiran.ir  ارسال کنند.

تبصره: از انجام مصاحبه داوطلبانی که اسکن مدارک خواسته شده به شرح فوق را در زمان مقرر شده به صورت الکترونیکی به آدرس مذکور ارسال نکنند خودداری به عمل خواهد آمد.

داوطلبان واجد شرایط همچنین باید اصل مدارک اشاره شده را در روز و زمان مشخص شده برای انجام مصاحبه برای هر داوطلب به شرح ذیل این اطلاعیه به منظور ارائه این مدارک، همراه خود داشته باشند.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی