سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

ارتقای خدمات آموزش و پرورش با مشارکت خیران امکان پذیر شده است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
10 مهر

بر اساس اطلاعات ، مجید قدمی که روز یکشنبه به منظور افتتاح مدرسه استثنایی و خیرساز نورالهدی شهرستان ساوه در استان مرکزی حضور یافته بود، اظهار داشت: طی سال های اخیر، خیرین مدرسه ساز در سطح کشور توجه ویژه ای به ایجاد فضای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی داشته اند که این توجه ستودنی است.

وی ادامه داد: خیران مدرسه ساز در عرصه با ارزشی قدم گذاشته اند که ارزش والای آن با هیچ معیاری قابل سنجش نیست چرا که ارتقای نظام آموزشی کشور در حقیقت سازنده آینده جامعه است.

قدمی گفت: امروز خیران مدرسه ساز به بازوی آموزش و پرورش کشور در راستای ارتقای سطح آموزش تبدیل شده اند و علاوه بر اقدامات نیک و موثر، در حقیقت ترویج کننده نیکوکاری و نوع دوستی هستند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: طی دهه های اخیر خیران مدرسه ساز کشور نقش مهمی در رفع کمبوده فضا و تجهیزات آموزشی ایفا کرده اند و این نیکوکاری ها در رشد سرانه آموزشی و ارتقای امکانات و تجهیزات آموزشی تاثیر به سزایی داشته است.

قدمی خاطرنشان ساخت: خیران مدرسه ساز همچنین توجه ویژه ای به نیکوارکاری در عرصه آموزش و پرورش استثنایی داشته اند و مسلما این کار نیک در راستای کمک به دانش آموزان استثنایی اجر و ثوابی بسی بالاتر دارد و این موضع سبب شده تا در سال های گذشته شاهد رشد و ارتقای مراکز آموزش استثنایی در کشور باشیم.

علی فخاری، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: نظام آموزش و پرورش با مجاهدت و تلاش های خیرخواهانه خیران و نیکوکاران ارتقا یافته و رشد می نماید.

وی ادامه داد: طی سال های اخیر فضاهای آموزشی خیرساز استان مرکزی بیش از ۷۰ درصد رشد داشته و خیران برخی از شهرستان های استان از جمله ساوه، همواره نقش مهمی در ارتقای فضای آموزشی منطقه خود داشته اند.

گفتنی است دبستان استثنایی نورالهدی ساوه به مساحت دو هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰میلیارد ریال توسط دو تن از خیران شهرستان ساوه احداث شده است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر - اخبار اقتصادی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی