سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

 جمعیت عامل بسیار مهمی در سرشماری است

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
9 مهر

بر اساس اطلاعات ، حسین امید مقدم  شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، ادامه داد: بر اساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته سرشماری سال ۹۵ طی مهر و آبان ماه در سطح کشور و استان زنجان اجرا می‎شود.

وی اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه از زمان تاسیس دو بازوی مهم با عنوان مرکز آمار ایران و سازمان نقشه‎برداری کشور داشته است.

 قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان زنجان گفت: این دو بازو به عنوان تامین کنندگان آمار و اطلاعات عمل می‎کنند و  مرکز آمار ایران، متولی اصلی نظام آماری کشور است.

امید مقدم تاکید کرد: سرشماری عمومی جمعیتی مهم‎ترین سرشماری است که در کشور اجرا می‎شود و سابقه این سرشماری به سال ۳۵ برمی‎گردد و جمعیت عامل بسیار مهمی در سرشماری است.

وی ادامه داد: استفاده از ابزار الکترونیکی در سرشماری سال جاری یکی از ویژگی‎های مهم آن است ودر سرشماری اینترنتی، خانواده‎ها با آرامش و خیال راحت می ‏توانند به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان زنجان  تصریح کرد: سرشماری اینترنتی در کوتاه‎ترین زمان ممکن انجام می‎شود و خانوارها برای ثبت اطلاعات خود می‎توانند به سامانه sarshomari.۹۵.ir مراجعه کنند.

امید مقدم به هدف‎گذاری ۴۰ درصدی انجام سرشماری به صورت اینترنتی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: امیدوار هستیم میزان سرشماری اینترنتی  در زنجان بیشتر باشد. 

وی به همکاری مردم در این سرشماری تاکید کردو گفت: مردم اطلاعات درست را وارد سامانه بکنند. 

امید مقدم ادامه داد: تمهیدات لازم از چند ماه قبل در این زمینه اندیشیده شده و برگزاری دوره‌های آموزشی و تشکیل ستادهای شهرستان نیز اجرایی  شده است. 

وی گفت: شرایط و زمینه‌های ثبت اطلاعات نفوس و مسکن به صورت اینترنتی در استان زنجان فراهم شده است و استفاده از تبلت به جای پر کردن فرم و ثبت نام و ورود اطلاعات از طریق اینترنت از جمله ویژگی‌های مهم این دوره از سرشماری است.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی