سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

هرثانیه ۱۵ نفر اطلاعاتشان را در سامانه سرشماری وارد می کنند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
10 مهر

بر اساس اطلاعات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، نعمت الله ترکی در مورد وضعیت سرشماری نفوس و مسکن استان تهران گفت: روز های اول شروع ثبت نام اینترنتی سامانه ثبت اطلاعات به کندی عمل می کرد که با رفع موانع و مشکلات آن انتظار می رود شهروندان در مرحله اول سرشماری نفوس مسکن که از سوم مهر ماه تا بیست و سوم مهر ادامه دارد برای ثبت اطلاعات خود اقدام کنند و طبق آخرین آمار گزارش شده شاهد هستیم در هرثانیه ۱۵ نفر از سامانه استفاده می کنند.

وی ادامه داد: برای سهولت دسترسی به سامانه در سطح تهران هماهنگی های لازم با تمام مراکز اجرایی جهت ثبت اطلاعات کارکنان تحت پوشش و ارباب رجوع  انجام شده است.

نعمت الله ترکی ادامه داد: ۸۱۷ روستا در استان تهران وجود دارد که بر اساس برآورد های پیش بینی شده بیش از ۹۵%  از خدمات رسانی ICT  (روستای الکترونیکی) برخوردار هستند و اگر مشکلی گزارش شود، مجموعه مخابرات و پست استان آماده حل و رفع آن است و تاکنون در روستاها با هیچ مشکلی رو به رو نشده ایم.

ترکی همچنین به  ثبت اطلاعات اقشار عشایر و ایجاد هماهنگی با اداره کل امورعشایری اشاره کرد و گفت: عشایر برای ثبت اطلاعات در مرحله دوم که با مراجعه مستقیم ماموران سرشماری است و یا مراجعه به مراکز سیار در نظر گرفته شده سرشماری نفوس مسکن خود را تکمیل کنند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی