سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تولید همزمان محتوای پایه یازدهم و دوازدهم در سال آینده

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
10 مهر

بر اساس اطلاعات ، حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان در همایش تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان کتاب‌های درسی و رسانه‌ها و مواد آموزشی در سازمان پژوهش گفت: امسال ۲۰۰ عنوان محتوای آموزشی جدید در این سازمان تولید شده است این رقم در تاریخ آموزش و پرورش بی‌سابقه است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: برنامه‌ریزی کردیم تا برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ علاوه بر محتوای پایه یازدهم تولید محتوای پایه دوازدهم هم داشته باشیم تا کسانی که بعد از ما متصدی امور می‌شوند از بابت محتوای کتاب‌های درسی نگرانی نداشته باشند.

وی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش در همکاری با سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی گفت: وزیر آموزش و پرورش توانست سپر بلایی در مقابل برخی امواج منفی باشند.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: در تألیف باید پیکر واحد را دید و درباره آن تماما قضاوت کرد. باید پیکره ۱۲ سال را از اول ابتدایی تا آخر متوسطه در کنار هم ببینیم که هدف آن دسترسی به حیات طیبه و شکوفایی فطرت انسان است.

بر اساس اطلاعات مهر، در مراسم یازدهمین همایش تجلیل از مؤلفین و پدیدآورندگان کتاب‌های درسی و مواد آموزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش از تعدادی از مؤلفین برگزیده کتاب‌های درسی به کنندگی از گروه‌های آموزشی تقدیر شد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر - آموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی