سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

سرخه پیشتاز ثبت‌نام اینترنتی سرشماری در استان سمنان است

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
13 مهر

بر اساس اطلاعات ، علی محمد مویدی زاده غروب دوشنبه در جلسه توجیهی سرشماری نفوس و مسکن با مدیران آموزش و پرورش سرخه در محل فرمانداری ضمن بیان اینکه اقدامات و برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا ضمن حفظ جایگاه برتر در استان نسبت به مشارکت حداکثری مردم در مرحله حضوری نیز اقدام شود، ابراز داشت: خوشبختانه مردم سرخه در زمینه ثبت نام اینترنتی در بین هشت شهرستان استان سمنان رتبه خوبی را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای شهریور ماه سال جاری همزمان با ابلاغیه استاندار سمنان در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد ملی در استان، در سرخه نیز ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن کار خود را آغاز کرد و استفاده از ظرفیت های مناسب مساجد، کانون‌های تبلیغات اسلامی، تبلیغات محیطی شهری با نصب بنر و پخش بروشور و تراکت، استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شهرستان و دیگر موارد مرتبط با سرشماری در این ستاد مورد تاکید قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری سرخه با ابراز این مطلب که سرشماری یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین المللی است، گفت: هیچ نظام و حکومتی بدون احصاء آمار دقیق و جامع نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.

مویدی زاده بیان داشت: بخش عمده اطلاعات جمعیت و آمار نفوس و مسکن توسط دولت از طریق سرشماری جمع آوری می گردد و از این رو سرشماری از اصول اصلی توسعه و پیشرفت هر کشور است.

وی ادامه داد: طرح سرشماری علاوه بر ارائه آمار دقیق برای برنامه‌ریزی آینده کشور در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان جامعه از لحاظ برقراری عدالت اجتماعی و نیز تبیین راه روشن آینده کشور نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی