سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

۶۱ هزار خانوار آذربایجان غربی در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
17 مهر

ناصر حضرتی در گفتگو با با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ اظهار داشت: از ابتدای سرشماری اینترنتی تاکنون ۶۱ هزار و ۳۱۱ خانوار آذربایجان غربی آمار و اطلاعات شان را در سامانه https://www.sarshomari۹۵.ir  وارد کردند.

وی ادامه داد: این تعداد خانوار ۲۱۱ هزار و ۵۱۷ نفر از جمعیت استان را شامل می گردد که ۵.۹۵ درصد خانوارهای استان محسوب می گردد.

حضرتی با بیان اینکه ۴۴۲ هزار و ۴۶۰ خانوار استان در منزل به اینترنت دسترسی دارند گفت: ضریب نفوذ اینترنت در استان ۴۲.۷۸ درصد است

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد خانوارهای استان در روزهای باقی مانده نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه اینترنتی اقدام کنند تا در روزهای پایانی با ترافیک مراجعات مواجه نشوند.

حضرتی با بیان اینکه مهلت ثبت نام اینترنتی سرشماری تا ۲۴ مهرماه است، خاطرنشان کرد: مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه با مراجعه خانه به خانه مأموران آمارگیر در سطح استان اجرا می گردد که امیدواریم با همکاری مردم شاهد ثبت  آمار و اطلاعات دقیق مردم در سرشماری باشیم.

وی از استقرار اتوبوس در برخی از نقاط شهر ارومیه جهت ثبت نام شهروندان به صورت اینترنتی خبر داد و اظهارداشت: در حال حاضر اتوبوس سرشماری اینترنتی به صورت رایگان در میدان انقلاب ارومیه آماده خدمت رسانی به در همشهریان است و شهروندان باید حتما برای ثبت نام شماره ملی اعضای خانواده به همراه کد پستی را همراه داشته باشند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی