سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

عسلویه پیشتاز مشارکت در سرشماری/ حضور ضعیف غیربومی‌های ساکن

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
22 مهر

بر اساس اطلاعات ، عباس رضوی صبح سه‌شنبه در حاشیه مراسم تاسوعای حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: مشارکت ضعیف کارمندان و کارگران شرکت‌های مستقر در عسلویه در طرح سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن را شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: شهرستان عسلویه بیشترین تعداد کارمند، کارگر و صنایع پرجمعیت را دارد اما این گروه مشارکت بسیار ضعیفی در طرح سرشماری اینترنتی داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه ادامه داد: درخواست دارم از تمام کسانی که در شهرستان عسلویه مشغول کار و فعالیت هستند و از خدمات این شهرستان بهرمند می شوند در این طرح مشارکت کنند و شهرها و روستاهای شهرستان عسلویه را محل سکونت خود اعلام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد جمعیت در اختصاص میزان بودجه و امکانات تاثیر به سزایی دارد، مشارکت همه ساکنین در محلی که از امکانات و خدمات آن استفاده می‌کنند موجب ارائه خدمات مطلوب و متناسب با جمعیت واقعی از طرف شهرداری‌ها و دهیاری‌های آن محل برای شهروندان می گردد. 

رضوی از زحمات ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان و فرماندار عسلویه و بخشداران و شوراها و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و از اصحاب رسانه تشکر کرد.

بر اساس اطلاعات ، هشتمین سرشماری نفوس و مسکن از تاریخ سوم تا ٢٤ مهرماه به روش اینترنتی و از ٢٥ مهر تا ٢٥ آبان ماه به روش حضوری در سراسر کشور انجام می گردد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی