سایت کاریابی جویا کار

احیای ۷۳۸ مجوز استخدامی سال ۹۱ در خوزستان

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
12 آبان

امید حاجتی در گفت وگو با اظهار کرد: پس از پیگیری و تلاش های بسیار زیاد، آن بخش از مجوز استخدامی سال ۹۱ استان که به هر دلیل امکان جذب آن توسط دستگاه های اجرایی در سنوات قبل میسر نشد، مجددا جذب شد.

وی ادامه داد: اعتبار موردنیاز برای پرداخت حقوق، مزایا و سرانه اداری و پرسنلی این افراد نیز به طور کامل تامین شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان تصریح کرد: مجوز به کارگیری مابقی سهمیه آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱، به تعداد ۷۳۶ نفر از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شد.

حاجتی بیان کرد: بر اساس مجوز صادره آن دسته از پذیرفته شدگان مرحله دوم این آزمون که موفق به اخذ شماره پرسنلی شدند از ابتدای بهمن ماه به کار گرفته می شوند که تأمین اعتبار لازم به منظور جذب این افراد توسط سازمان برنامه و بودجه استان صورت پذیرفته است.

وی عنوان کرد: از آنجا که طبق ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۳۹۵ هرگونه به کارگیری کارکنان، منوط به کسب مجوز از سازمان برنامه و بودجه کشور است، از ابتدای سال پیگیری های مستمری برای به کارگیری پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون فوق توسط این سازمان برگزار شد که خوشبختانه این تلاش ها به بارنشست و اخیراً سازمان برنامه و بودجه کشور موافقت خود را اعلام کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: ورود ۲ هزار و ۳۱۳ نفر نیروی انسانی طی سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، به دستگاه های اجرایی طی سال های اخیر بی سابقه بوده و مطمئناً در صورت برنامه ریزی مناسب تأثیرات مثبتی بر عملکرد سازمان ها و ادارات خواهد داشت.

منبع خبرخبرگزاری مهر - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی