سایت کاریابی جویا کار

آغاز رسمی مذاکرات دستمزد 96 کارگران از آذرماه

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
19 آبان

غلامرضا عباسی با حضور در غرفه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ، از ارسال نامه ای برای معرفی کنندگان  کارگران در شورای عالی کار به منظور تشکیل کمیته مزدی خبر داد و گفت: چند روز گذشته نامه ای از سوی معاونت روابط کار به تشکل های کارگری برای معرفی کنندگان کارگری به منظور تشکیل کمیته مزدی ارسال شد. 

وی ادامه داد: اخیراً نامه ای از سوی معاون روابط کار وزارت کار خطاب به کنندگان کارگران و کارفرمایان درباره تعیین حداقل دستمزد سال 96 مشمولان قانون کار ارسال شده که در آن خواسته شده تا هر یک از گروه ها کننده ای را برای معرفی در جلسات کمیته دستمزد سال 96 معرفی کنند.

عباسی ادامه داد: پس از تشکیل کارگروه مزد، کار نظرسنجی از کارگران را در کشور آغاز خواهیم کرد اما درباره حق مسکن از دولت گلایه داریم، چون آنها در دولت مطرح کردند و از ما امضا گرفتند و قرار بود افزایش 20 هزارتومانی حق مسکن جزو دستمزد سال 95 باشد.

وی ادامه داد: اما حالا دولت در این زمینه دوگانه برخورد می نماید و به وعده خود عمل نمی نماید. یکی از درخواست های کارگران از کنندگان خود، پیگیری موضوع معیشت در شورای عالی کار است و این موضوع مورد تاکید است که دولت باید به کارگران توجه بیشتری داشته باشد.

پایان/

منبع خبرتسنیم - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی